וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצע מעשים מגונים בילדות ונידון ל-3.5 שנות מאסר

רמי שני

1.2.2012 / 19:25

עימד אבו סנינה, עבריין מין מורשע, נידון גם לשנת מאסר וחצי על תנאי בעקבות מעשים מגונים שביצע בשלוש ילדות, ויפצה כל אחת ב-10,000 שקל. בעבר נאסר עליו להתחבר עם קטינים

עבריין מין שביצע מעשים מגונים בשלוש ילדות צעירות נידון היום (רביעי) למאסר בפועל של שלוש שנים וחצי בפועל ולעוד שנת מאסר וחצי על תנאי, בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. השופט אלון איינפלד הצביע בגזר הדין על כך שלנאשם, עימד אבו סנינה, יש עבר פלילי הכולל עבירות מין, בהן מעשי אונס ומעשים מגונים בקטינים וכן עבירות אלימות, סמים ורכוש ונאסר עליו ליצור מגע עם קטינים.

העבריין, בשנות ה-50 לחייו, הורשע בשלוש עבירות. באחד המקרים, הוא הראה כלוב עם תוכים לילדה בת 11 שטיילה עם כלבה בחצר הבית. הוא שכנע אותה לצאת, כדי שיוכל ללטף את הכלבה. בשלב מסוים, הוא הנחה אותה להתכופף כשאביה קרא לה, אז ליטף את איבריה המוצנעים מעל מכנסיה.

בשני מקרים אחרים, הוא חיבק שתי ילדות קטנות יותר, שהלכו עמו למקום מגוריו בהסכמת הוריהן וגם במקרה זה החל לחכך ידיו על איבריהן מעל לבגדים. השופט כתב, כי הוא עשה את המעשים למרות שבית משפט השלום בירושלים אסר עליו להתחבר עם קטינים. הוא ציין גם את העובדה, שלא מדובר במעשים שנעשו בחטף, אלא לאחר תכנון להביא את הילדות אל מחוץ למקום מגוריהן ורחוק מעיני מי שאמור להשגיח עליהן.

לצד עונש המאסר, קבע השופט איינפלד כי הנאשם ישלם 10,000 שקלים לכל אחת מהבנות בהן ביצע את המעשים. השופט כתב בהחלטתו, כי יש להתבונן בגזרי דין קודמים שהושתו עליו, על מנת להעריך את משקלה של הבעת הנכונות שלו להשתקם. "הנאשם ידע בעבר שיקום מהו, הודאה מהי ומה משמעות הטיפול בעצמו, על מנת שלא להידרדר למעשים", כתב השופט איינפלד. "נכונותו לשיקום, שהיא בינתיים מילולית בלבד, צריכה להיבחן, אך בעיקר לאחר שהנאשם יסיים לרצות את עונשו בגין מעשיו", הוסיף השופט.

עוד בנושא:
נדחה ערעורו של נער מנתניה שאנס באכזריות בת 30
אנס ילדיו במשך כשני עשורים ונידון ל-20 שנות מאסר
אחרי שנה וחצי בכלא: מעצר בית לסב שאנס נכדתו

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully