וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר "מפתיע": גברים חושבים על סקס יותר מנשים

מחקר שבחן את מחשבותיהם של גברים ונשים, העלה כי גברים חושבים יותר על כל צורך גופני, החל מאכילה ושינה ועד לממצא המפתיע - יחסי מין. הסיבה: נשים חשות מבוכה רבה יותר

מסתבר שהקלישאה תואמת את המציאות: גברים חושבים על סקס יותר מנשים - כך הראה מחקר שפורסם ב-"דיילי מייל" הבריטי. אך לא רק פעילות מינית טורדת את המוח הגברי בתדירות גבוהה יותר, אלא גם מחשבות על אוכל, שינה ושאר תפקודים ביולוגיים בסיסיים.

מהמחקר שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת אוהיו, עולה כי גבר ממוצע נוטה לחשוב על סקס עד 20 פעמים ביום. המחקר גם הראה שאנשים שחושבים על סקס בתדירות גבוהה, הם אנשים שחשים בנוח עם מיניות באופן כללי.

במהלך המחקר נתבקשו הנחקרים לתעד בכל פרק זמן על מה חשבו באותה העת, מה שהראה כי גברים מתמקדים בצרכים גופניים בצורה גבוהה משמעותית מנשים. בעוד שמספר הפעמים ביום שהגבר הממוצע חשב על סקס עמד על 19, נשים חשבו על יחסי מין קרוב ל-10 פעמים ביום בממוצע. מחשבתם של הגברים הייתה נתונה גם למחשבות על אוכל ושינה, גם 18 ו-11 מחשבות הקשורות לכך, בהתאמה, אך גם כאן הנשים הסתפקו בפחות הרהורים בנושא כשחשבו 15 פעמים על אוכל ו-8.5 פעמים על שינה, בממוצע.

אילוסטרציה. ShutterStock
גם על הפעולה הזאת גברים חושבים לא מעט/ShutterStock

"אם תרצה לחזות את כמות הפעמים שאדם מסויים חושב על יחסי מין ביום, הנתון העיקרי שעליך לדעת הוא עד כמה אותו אדם חש בנוח עם מושג המיניות", אמרה העומדת בראש המחקר, פרופ' טרי פישר, שהוסיפה כי הנתון הזה מהותי יותר מאשר האם מדובר בגבר או אישה.

במחקר השתתפו 163 נשים -120 גברים בגילאי 18-25, אשר חולקו באקראי לשלוש קבוצות - סקס, שינה ואוכל - כאשר מטרתם של חברי כל קבוצה הייתה לתעד כל מחשבה, ישירה ועקיפה, שעברה במוחם באותו הנושא במהלך היום.

הנבדקים, שהיו חלק מהקבוצה שבחנה מחשבות מיניות, התבקשו לציין כל היבט שהוא, החל מפעילות מינית, פנטזיה אירוטית, זכרונות וכל גירוי מעורר אחר. הסיבה לכך שנשים חושבות על סקס פחות מגברים, קשורה לדעת החוקרים בעובדה שנשים יותר סגורות בנושא ומודאגות מהרושם שהן עלולות ליצור במידה וידברו על כך בכמות גבוהה, לכן גם כמות המחשבות בנושא מצטמצמת בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully