וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית המחבל ממלון "פארק": "בטוחה שהוא ישתחרר"

ניר יהב

14.10.2011 / 14:43

בכיר חמאס א-זהאר הבטיח למשפחת מתכנן הפיגוע שגבה את חייהם של 30 ישראלים, ש"כל האסירים ישוחררו בקרוב מהכלא הישראלי". רעיית המחבל: "לא יכולה להסתיר את צערי העמוק"

בכיר חמאס ברצועת עזה ד"ר מחמוד א-זהאר שוחח עם בני משפחתו של מתכנן הפיגוע במלון "פארק" בנתניה עבאס א-סייד, שלא צפוי להשתחרר במסגרת עסקת שליט, ועדכן אותם בפרטי העסקה. סוכנות הידיעות הפלסטינית "ספא" דיווחה הבוקר (שישי) כי א-זהאר אמר לבני משפחת א-סייד כי "בקרוב ישוחררו כל האסירים מבתי הכלא הישראלים" ואמר כי חמאס מחויב "לרוקן את כל בתי הכלא".

העסקה לשחרור גלעד שליט - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

בזמן השבי: שליט הועבר לקבע והועלה לדרגת רב-סמל
חמאס: "ישראל התחייבה שלא לפגוע במשוחררים"
משפחות האסירים מתוחות: "מחכים לרשימה של ישראל"

רעייתו של עבאס א-סייד, שלא ישוחרר כאמור בעסקה, אמרה כי היא עומדת מאחורי העסקה למרות ששמחתה מעט נפגעה משום שישראל, לטענתה, החליטה להסיר את שמו של בעלה מרשימת האסירים שישוחררו. "לעם הפלסטיני מגיע לשמוח בימים האלה. ההתנגדות הצליחה להשיג תקדים שעל בסיסו נמשיך לשלב הבא והוא ריקון בתי הכלא מאסירים. איני יכולה להסתיר את צערי העמוק משום שבעלי אינו כלול בעסקה. יחד עם זאת, אני בטוחה שהשחרור קרוב".

במקביל, בני משפחתו של בכיר הזרוע הצבאית של חמאס ג'מאל אבו אל-הייג'א, שלא צפוי להשתחרר במסגרת עסקת שליט, בירכו על השגת העסקה למרות שבן משפחתם לא ישוחרר בה. רעייתו אמרה לאתר של חמאס: "אנו מברכים על העסקה למרות שישראל לא הסכימה לשחרר את ג'מאל. זו עסקה ענקית ומצוינת שענתה על רוב תנאי 'ההתנגדות'". לדבריה, השמחה לנוכח שחרור האסירים "נכנסת ללב כל פלסטיני".

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully