וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליף על אלי ישי: "יצא גבר, לליברמן יש מה ללמוד"

מנהיגי המחאה החברתית נפגשו עם שר הפנים ודנו עימו בדו"ח טרכטנברג. הצדדים הסכימו כי יש לכונן תקציב חברתי חדש לשנת 2012. מאוחר יותר שיבחה ליף את ישי בדף הפייסבוק שלה: "יצא גבר"

ברית חדשה? מנהיגי המחאה החברתית נפגשו היום (ראשון) עם שר הפנים אלי ישי, לאחר שיצא במחאה מישיבת הממשלה בה נידון דו"ח טרכטנברג, ושוחחו עמו אודות ההצבעה על מסקנות הדו"ח. במהלך הפגישה תמך ישי בעמדת מנהיגי המחאה לפיה יש לכונן תקציב חברתי חדש לשנת 2012 והצדדים הסכימו על כך שהדו"ח לא יכול להוביל לפתרון אמיתי של המצוקות החברתיות בישראל.

דו"ח טרכטנברג - כותרות אחרונות
דו"ח טרכטנברג יאומץ? מזכיר הממשלה במסע שכנועים
ליברמן: "סביר להניח שדו"ח טרכטנברג יאושר בממשלה"
טרכטנברג: "אם השרים לא יאמצו הדו"ח, הם לא יישארו"

לאחר הפגישה עם ישי, אמרה ליף כי "אנו מעריכים ותומכים בכל גוף שמצטרף לדרישה לפתרונות אמיתיים לבעיות שהוציאו את אזרחי ישראל לרחובות בקיץ האחרון. אין לנו עניין במשחקים פוליטיים משום סוג. יש לנו עניין בדבר אחד ויחיד: השגת פתרון מקיף, ארוך טווח ורציני למצוקות של אזרחי ישראל. על כן, אנחנו מברכים על הצטרפותו של כל גורם לדרישה לתקציב חברתי חדש ל-2012. הפגישה עם השר ישי הייתה רצינית ועניינית ובה מצאנו אוזן קשבת ואנו מקווים שגורמים נוספים בתוך הממשלה יבינו שגם עליהם ללכת בדרך זו".

"הדו"ח לא מתייחס לשכבות החלשות"

ליף הוסיפה כי "לא ייתכן שלאחר הקיץ ההיסטורי האחרון תמשיך המדינה להתנהל על פי התקציב הדו שנתי הישן, שחובר בנסיבות אחרות כל כך. לפיכך, יש ליישם סדר עדיפויות חברתי חדש במסגרת תקציב חדש – זו הדרך היחידה להביא לשינוי מהותי בחיים של כולנו פה בישראל. זו הדרך היחידה לטפל במצוקות של מיליון האזרחים שהציפו את הרחובות בשלושת החודשים האחרונים".

בעמוד הפייסבוק שלה המשיכה ליף לשבח את ישי וכתבה: "אלי ישי יצא גבר ועזב ישיבת ממשלה. במקום זה ישב איתי והקשיב, והסכים שהמחאה הזו צריכה להתקדם לתקציב חברתי חדש ל-2012. זה רק מראה שגם בתוך המערכת יש שמבינים שאין ימין ושמאל, חרדים חילונים, ערבים יהודים אלא רק מוסרי ולא מוסרי, הומני ולא הומני. בקיצור, סחטיין אלי. לליברמן יש מה ללמוד".

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר אמר יו"ר ש"ס כי מפלגתו לא תתמוך באישור דו"ח טרכטנברג, אלא אם כן יהיו בו שינויים בתחום הדיור למשתכן ובעוד שורה של נושאים חברתיים. "הדו"ח לא מתייחס באופן מקיף לשכבות החלשות. הוא מתייחס אליהן בנגיעה קלה בלבד", אמר ישי. השר ישי העריך כי דו"ח טרכטנברג לא יאושר בהליכי חקיקה בכנסת עד שלא יתקבלו התיקונים שהוא דורש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully