וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת ההערכה: הנערה בת ה-16 קפצה מהרכב

אריאל נוי

10.6.2011 / 0:07

מחקירת המשטרה מתחזקת ההערכה כי הנערה שנמצאה מחוסרת הכרה בפרדס חנה קפצה מהרכב ולא נדרסה. היא עדיין מורדמת, אך נרשם שיפור קל במצבה. המשטרה תתחקר אותה מחר

שיפור קל נרשם הערב במצבה של הנערה בת ה-16, שנמצאה אתמול (חמישי) כשהיא מוטלת על כביש ומתבוססת בדמה בשכונת יובלים בפרדס חנה. בני משפחתה שוהים לידה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הלל יפה בחדרה.

לאחר בדיקת הסי.טי שעברה הנערה, מתברר שפגיעת הראש שספגה קלה יחסית למה שחששו בבית החולים בתחילה. היא סובלת גם מפגיעות פנימיות וחבלות בכל חלקי גופה. מצבה הרפואי שונה מקשה לבינוני, אף שהיא עדיין מורדמת. הרופאים עמלים על הוצאתה מהרדמה וניתוקה ממכונת ההנשמה. לאירוע לא היו עדים וחוקרי המשטרה מתכוונים להתייצב מחר בבית החולים בניסיון לגבות ממנה עדות ולנסות להבין מה בדיוק קרה באירוע.

לאחרונה מתחזקת במשטרה ההערכה כי הנערה קפצה מהרכב ולא נדרסה. בדיקה ראשונית העלתה כי החפצים שלה נמצאו למעלה מ-200 מטרים מהמקום בו נמצאה. בנוסף מעריכים החוקרים כי הפגיעה בראשה מעידה על נפילה ולא חבטה.

הנערה, תלמידת אולפנא, יצאה מכפר פינס והיתה בדרך ליישוב אבני חפץ, שם היא מתגוררת. היא הגיעה לאולפנא בפינס על מנת לברר את ציוניה. בדרכה חזרה הביתה היא עצרה טרמפים, ובשלב מסוים מצאה עצמה בלב שכונת הווילות בכרכור. לפי הידוע, הנערה לא היתה אמורה להגיע לשכונה, עובדה נוספת המחזקת את ההערכה כי מדובר בחטיפה או ניסיון אונס. החוקרים עדיין לא קבעו האם הנערה קפצה מהרכב הנוסע או שמא נזרקה ממנו. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור כדי להגיע לחשוד.

(עדכון ראשון: 20:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully