וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: רב הורה לסקול כלב בגלל גלגול נשמות

מוטי לוי

2.6.2011 / 15:12

בתקשורת החרדית דווח כי הרב אברהם דב לוין הורה לסקול כלב כיוון שלגופו התגלגלה נשמת עורך דין שביזה אותו. ב"תנו לחיות לחיות" מתכוונים להתלונן: "חזרנו לימי הביניים". הרב מכחיש

ארגון "תנו לחיות לחיות" צפוי להגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה נגד הרב אברהם דב לוין, רב חרדי נודע ואב בית דין ידוע במגזר החרדי. לטענת הארגון, הורה הרב לסקול כלב שמצא את דרכו לפתח בית דינו בירושלים.

אתמול התייצב הכלב בפתח בית דינו של הרב, ולפי עדי ראייה סירב לעזוב את המקום והפחיד את הממתינים להתדיין. לפי פרסום באתר החרדי "בחדרי חרדים", דייני בית הדין זיהו לבסוף את הכלב כמי שהתגלגלה בו נשמתו של עורך דין שביזה אותם בעבר, כיוון שגרר אותם לדיון בבית משפט אזרחי. בעקבות כך, פסקו הדיינים לסקול את הכלב. לפי האתר החרדי, למשימה גויסו כל ילדי השכונה החרדית "מאה שערים" בירושלים, והכלב נבהל ונמלט מהמקום.

אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות", מתכוונת להגיש את התלונה במשטרה בעצמה. "בוקר טוב אירן, או שאולי בכלל הגענו לימי הביניים", אמרה אלטמן. "האנשים האלה פעלו בניגוד לכל מה שמסמלת הדת היהודית וגם בניגוד לחוק הישראלי, כך שיש למצות איתם את הדין. מדובר במובילי ציבור בעלי השפעה ואם הרב מרשה להתעלל בכלב, מה יגידו אזובי הקיר? מבלי להיכנס בכלל לדעתי האישית על נשמות שמתגלגלות לבעלי חיים, אין שום הצדקה לסקילת בעל חיים חסר אונים באבנים במצוות הרבנים".

בשיחה עם וואלה! חדשות דחה הרב אברהם דב לוין את הדברים ואמר שהפרסום באתר החרדי לא היה ולא נברא. הרב אישר את דבר הימצאותו של הכלב בפתח בית הדין וסיפר, כי שמע שאחד מהיושבים בחדר ההמתנה ניסה לגרשו שלוש פעמים ללא הצלחה. עם זאת הוסיף כי מעולם לא הורה לסקול את הכלב: "חס ושלום, לא יצאנו מבית הדין בכלל", אמר.

לפניות לכתב: moti.levi@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • סקילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully