וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד קק"ל וכביש 6: "שילוט לקוי גרם לנכות"

גלעד גרוסמן

17.3.2011 / 17:56

רוכב אופניים תובע מקק"ל וחברת "דרך ארץ" פיצויים בסכום של כ-2.5 מיליון שקלים לאחר שלטענתו, שילוט לקוי גרם לו לתאונה ולפציעה קשה

לבית משפט השלום בהרצליה הוגשה היום (חמישי) תביעה בסכום של 2.5 מיליון שקלים שקל נגד קרן קימת לישראל וחברת "דרך ארץ", המפעילה את כביש 6. התובע, רוכב אופניים, טוען כי נפצע קשה במהלך טיול אופניים בשל מחדל של השתיים.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד ישראל אסל, במאי אשתקד הגיע התובע - מעצב שיער בן 42 מנתניה לשמורת "2 על 6". שמורה זו הוקמה בסמוך למחלף עירון על ידי קק"ל ו-"דרך ארץ" בעקבות הביקורת שהוטחה נגדן על ההרס שנגרם לנוף כתוצאה מסלילת כביש שש.

התובע רכב לעבר האזור המיועד לרוכבי אופניים ביער מענית, כאשר בשלב מסוים נפל ממדרגה שהוקמה במקום. לטענתו, באזור הוצבו סלעים רבים ודרגשי עץ כדי להפוך את הרכיבה לאתגרית יותר, אולם לא הוצבו אזהרות בולטות שימנעו מרוכב בלתי מנוסה להיכנס לשטח זה. כתוצאה מהתאונה הוא נפגע בחזה ונקבעו לו 35 אחוזי נכות. התובע טוען כי עבודתו נפגעה כתוצאה מכך ודורש פיצויים.

מהמחלקה המשפטית בקק"ל נמסר כי "התביעה טרם הגיעה למשרדי קק"ל, ותיבדק כאשר היא תגיע". מחברת "דרך ארץ" נמסר כי "החברה טרם קיבלה לידיה את כתב התביעה. לכשיתקבל, החברה תלמד את הדברים ותגיב בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully