וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דודה של מישל אובמה: "לשקול שחרור פולארד"

14.2.2011 / 19:36

קפסר פאני, בן דודה של הגברת הראשונה קרא במכתב לנשיא ברק אובמה לשקול את קיצור עונשו של ג'ונתן פולארד. "הוא ריצה 25 שנים בכלא והביע חרטה"

תומך חדש בשחרור המרגל ג'ונתן פולארד מהכלא האמריקאי: הרב קספר פאני משיקגו, בן דודה של מישל אובמה, רעיית הנשיא, שלח מכתב לבית הלבן בו קרא לנשיא לשקול את קציבת עונשו של פולארד שנכלא לאחר שהורשע בריגול למען ישראל. במכתבו מדגיש פאני את "רגישותו של אובמה לנושאים של צדק", וטוען כי פולארד ריצה את עונשו באופן מספק.

"ג'ונתן פולארד ריצה למעלה מ-25 שנים בכלא עבור פשעים שעל ביצועם הביע חרטה רבה בפומבי ובאופן פרטי", כתב פאני לאובמה. "מתוך ענווה גדולה והכרות עם רגישותך לנושאים של צדק, אני פונה אליך בבקשה לשקול במלוא הרצינות את קציבת עונשו של ג'ונתן פולארד".

הרב פאני משמש כרב בית הכנסת "בית שלום" בשיקגו, הנחשב לאחד מבתי הכנסת האפרו-אמריקנים הגדולים בארצות הברית. פאני, החבר במועצת רבני שיקגו, גם הקים ארגון יהודים אפרו-אמריקנים והוא משמש כעמית מחקר בכיר במכון לחקר היהדות והחברה בסן פרנסיסקו.

לפני כשנתיים התפרסמה בעיתון "ניו יורק טיימס" כתבת פרופיל הממחישה את הקרבה בין פאני לגברת הראשונה. בכתבה סופר על הזמנה שפאני קיבל מבני משפחתו בבית הלבן לאירועי ההשבעה ולארוחת הערב שקיים אובמה עם משפחתו ויועציו הקרובים.

פאני מצטרף בתמיכתו לשחרור פולארד לבכירי ממשל לשעבר וחברי קונגרס בהווה, שחלקם אף עיינו בכל החומר החסוי הנוגע לפרשה. בין התומכים פומבית בשחרור, נמצאים סגן הנשיא לשעבר דן קווייל, מזכיר המדינה לשעבר ג'ורג' שולץ, התובע הכללי לשעבר מייקל מוקאסי, סגן שר ההגנה לשעבר לורנס קורב, ראש עריית ניו יורק לשעבר רודולף ג'וליאני, חתן פרס נובל אלי וויזל, וראש ה-CIA לשעבר ג'יימס וולסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully