וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "הרב עובדיה יוסף כלי שרת בידי משפחתו"

מוטי לוי

2.1.2011 / 20:19

ח"כ חיים אמסלם תקף את משפחתו של הרב עובדיה, שלטענתו הפכה את הרב ל"כלי שרת" בידה: "יש בסביבתו משפחה שעשתה השתלטות עוינת על המפלגה". על דרעי: "הוא לא מבין על מה אני מדבר"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידיאו: דורון שטיין)

ח"כ חיים אמסלם (ש"ס) יורה לכל הכיוונים: בהרצאה שנשא אחר הצהריים (ראשון) בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן, תקף אמסלם בחריפות את משפחתו של הרב עובדיה יוסף וטען כי בני המשפחה הופכים את הרב ל"לכלי שרת" בידם.

במהלך הרצאתו אמר אמסלם כי "הרב עובדיה לא אשם. הבנתי בצורה פשוטה שהוא כלי שרת בידי הסובבים אותו. יש בסביבתו משפחה שעשתה השתלטות עוינת על ש"ס. כל מדינת ישראל יודעת למה אין רב ראשי בירושלים. הציבור לא מקבל רב כי עוד לא הושלמו ה'קומבינות' שהבן של הרב ימונה לרב הראשי".

עוד אמר אמסלם כי "רוב הדברים שיוצאים משולחנו של הרב עובדיה יוסף הם פרי הסובבים אותו והמסיתים אותו". למרות הביקורת הרבה שהשמיע כלפי בני משפחתו של הרב עובדיה יוסף ציין אמסלם כי "ערכו של הרב עובדיה גדול בעיניי".

אמסלם הסביר כי לא השיב את המנדט שניתן לו על ידי ש"ס מפני שלא הוזמן לשימוע בפני הרב עובדיה יוסף לפני שהוחלט על הדחתו מהמפלגה. "גם בסדום היה משפט: קראו לו משפט סדום. אבל זה יותר גרוע ממשפט סדום. לא להחזרת עטרה כזו פיללה היהדות הספרדית".

עוד לא החליט אם להקים מפלגה

בעניין עתידו הפוליטי אמר אמסלם כי עדיין לא החליט האם יצטרף למפלגה קיימת או יקים מפלגה חדשה וכי בימים אלה הוא עדיין בוחן את הדברים. לגבי ריצה משותפת עם אריה דרעי אמר אמסלם כי יסכים לעשות זאת אך ורק אם דרעי יסכים לסדר היום שלו בנושא שילוב תורה עם עבודה, לימודי ליבה וגיורים, "בלי לגלגל עיניים ובלי לומר 'זה מה שאני חושב אבל אני לא יכול לומר זאת כי העולם הליטאי לא ירשה לי'.

"אריה דרעי מחליט שהוא רוצה לחזור לפוליטיקה ומייצר סביבו אג'נדה. לי יש אג'נדה, ואם היא תוביל לפוליטיקה – מה טוב", אמר אמסלם וציין עוד כי אם יחוש שאין מקומו בפוליטיקה, "לא אכפה את עצמי על הציבור. לא הייתי מחוסר עבודה לפני הכנסת ולא אהיה לאחריה".

בהתייחסו לטענות דרעי שאמר כי "אמסלם רוצה להחזיר אותנו לימי התרבוש והגלבייה", ענה אמסלם: "דרעי לא מבין מה אני מדבר בכלל. אני מדבר אנגלית והוא מבין טורקית".

בתגובה לדבריו של אמסלם מסרו הערב מקורביו של הרב עובדיה יוסף לוואלה! חדשות כי הרב נשאל בעבר האם ירצה לזמן את אמסלם לשימוע וכי הוא דחה את ההצעה מיוזמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully