וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי בצה"ל: חלק מהחיילים יטופלו בקופות החולים

אריאל נוי

2.1.2011 / 0:03

חיילים המשרתים בקריה יטופלו מעתה על ידי קופת חולים מאוחדת והחיילים בתל השומר יטופלו בלאומית שרותי בריאות. בכיר בלאומית: "הרופאים לא חשדנים, הם יתנו 'גימלים' למי שמגיע לו"

מהפיכה בשירותי הבריאות הניתנים לחיילי צה"ל. החל מהיום(ראשון) יטופלו חיילים המשרתים בקריה במרפאות קופת חולים "מאוחדת", שזכתה במכרז צה"ל. החיילים יוכלו ליהנות ממגוון שירותי הבריאות הקיימים במרפאות הסמוכות למקום מגוריהם, כחלק מניסוי מצומצם שעורך הצבא בשירותי הבריאות.

ד"ר יוסף רוזנבלום מאגף הרפואה בקופההתייחס לזכייה במכרז. "אנחנו שוקדים על הצלחת הפרוייקט כבר שלושה חודשים. הייתה ועדת היגוי משותפת עם צה"ל, הדרכת רופאים, הדרכת גורמי מנהלה, התאמות ייעודיות לחיילים במערכות המידע, הדרכות לחיילים ועוד". לדבריו, "הרפואה בצה"ל תהיה כמו של שאר אזרחי ישראל. הנוחיות לחייל תהיה מאד גבוהה והוא ייהנה גם ממקצועיות של הרופאים. חייל צה"ל הוא אזרח מדינת ישראל. התחלואה שלו היא בדיוק כמו באזרחות". הוא אף הדגיש כי במקרה של פציעות, יועברו החיילים לבתי החולים.

רוזנבלום התייחס גם לדו"ח מבקר המדינה, שמתח ביקורת על קופת החולים: "הדו"ח של מבקר המדינה לא דיבר על איכות הרופאים, על הרפואה במאוחדת או על שירותי הרפואה. לכן זה לא השפיע על המכרז".

בנוסף לחיילי הקריה, חיילי המשרתים בבסיס תל השומר יטופלו מעתה על ידי קופת חולים לאומית שזכתה אף היא במכרז. לרשות החיילים יעמדו מרפאות הקופה ברחבי הארץ , כמו גם בתי המרקחת של הקופה. דוד שבח, מנהל מחוז מרכז של לאומית שירותי בריאות אמר כי "החיילים יקבלו שירות כמו של כל לקוח של הקופה. השירות יהיה איכותי כמו שאמורים לקבל באזרחות. הרופאים יתנו "גימלים". אנחנו לא חשדנים והם יתנו למי שחולה ולמי שמגיע".

(עדכון ראשון: 1.1.11, 22:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully