וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת נתניהו מכחישה: אין דיון על תדמית רה"מ

פנחס וולף

2.12.2010 / 0:02

לשכת ראש הממשלה הכחישה את הדיווחים על דיון חירום לילי שעוסק בתדמיתו של נתניהו ובמעורבות רעייתו בניהול ענייני המדינה. הלשכה: "ראש הממשלה יצא ממשרדו בערב כדי להדליק נר ראשון"

לשכת ראש הממשלה מכחישה את הדיווחים לפיהם בנימין נתניהו כינס אמש (רביעי) את בכירי יועציו לישיבת חירום לילית. מוקדם יותר דווח בגלי צה"ל כי נתניהו מודאג מהפרשיות האחרונות בתקשורת העוסקות ברעייתו ובהתערבותה בענייני ניהול המדינה, וכינס דיון חירום בכדי לדון בעניין.

על פי הדיווח, בדיון נכחו בין היתר ראש הלשכה נתן אשל, יועץ התקשורת ניר חפץ והדובר גידי שמרלינג. אולם מלשכת ראש הממשלה נמסר כי, "בניגוד לפרסומים בשעות האחרונות, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא קיים היום שום דיון חירום בלשכתו. ראש הממשלה יצא ממשרדו בערב כדי להדליק נר ראשון של חנוכה ושוהה מאז בביתו".

בימים האחרונים דווח על מתחים בלשכת נתניהו, וכן על מספר בכירים המאיימים לצאת בגלוי נגד אשתו והשפעתה על החלטות מדיניות המתקבלות בדרגים הגבוהים ביותר במדינה. לפי הפרסומים, שרה נתניהו הורתה בזמן הבחירות לנהל קמפיין אגרסיבי נגד ציפי לבני, תחת הסיסמא "זה גדול עליה". אחד ממנהלי הקמפיין אף טען כי זו הייתה התערבות בוטה מצדה, שגרמה לאובדן של בין מנדט אחד לארבעה מנדטים.

עדכון ראשון: 1.12.2010, 22:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully