וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ארמני גנב זהות ישראלית ועבד כמאבטח

איילה חננאל

9.8.2010 / 12:13

תושב ארמניה בן 28 נעצר לאחר התברר כי במשך שלוש השנים האחרונות שהה בישראל תחת זהות בדויה ואף הצליח להשיג רישיון לנשק. הוא חשוד כי גנב את זהותו של חברו הישראלי

תושב ארמניה בן 28 המתגורר בבת ים נעצר אתמול (ראשון) על ידי שוטרי מרחב יפתח לאחר שהתברר כי במשך שלוש השנים האחרונות שהה בישראל תחת זהות בדויה. הוא גם הצליח ככל הנראה להשיג רישיון נשק בזהות זו, ולשמש עד למעצרו כמאבטח של מנכ"ל חברת חלמיש.

מחקירת המשטרה עלה כי הוא נכנס לישראל לפני כשלוש שנים באשרת תייר, ובארץ התחבר עם אזרח ישראלי ממוצא ארמני. לאחר שהתחברו, גנב החשוד כביכול את פרטיו של חברו הכוללים את שמו המלא, כתובתו ומספר תעודת הזהות, וכך הצליח לזייף לעצמו תעודת זהות ישראלית, כל זאת ללא ידיעת חברו. בשלב מסוים אף פנה החשוד למשרד הפנים והצליח, תחת הזהות הבדויה, להוציא רישיון נשק. לאחר מכן, החל לעבוד כמאבטח במקומות שונים, אשר על פי גורמים במשטרה, ששו להעסיק אותו בשל היותו מומחה באומנויות לחימה ודובר את השפה הערבית.

לפני מספר חודשים החל החשוד לעבוד כמאבטחו של מנכ"ל חברת חלמיש. אולם, לפני כארבעה חודשים, אישה שהגיעה למשרדי החברה וגורשה ממנה לאחר דין ודברים עם המאבטח, הגישה תלונה במשטרה על פיה הוא תקף אותה. התלונה נחקרה על ידי המשטרה אך הוחלט לסגור את התיק, לאחר שהמתלוננת לא שיתפה פעולה עם המשטרה. כאשר התיק נסגר, נשלח מכתב לביתו של החשוד, בכתובת המצוינת בתעודת הזהות, על מנת להודיע לו על כך. אולם, המכתב הגיע לחברו של החשוד, ממנו נגנבה הזהות.

"יום אחד האיש פשוט קיבל לביתו מכתב על פיו תיק חקירה שעמד בגינו על תקיפה נסגר ולא הבין בכלל במה מדובר", סיפרו גורמים במרחב יפתח לוואלה! חדשות. "כמובן שהוא מיד פנה למשטרה על מנת להבין את פשר המכתב". רק אז התברר לחוקרי המרחב כי החשוד, ששהה בארץ במשך שלוש שנים עם רישיון נשק ושאף נחקר על ידם, כלל אינו האדם שהוא אומר שהוא, ובעצם אינו אזרח ישראלי. החשוד נעצר וטען בחקירתו כי היה מודע למעשיו וכי עשה זאת מתוך רצונו להשתלב בחברה הישראלית ולהשתקע כאן. הוא יובא היום בצהרים לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully