וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסדר טיעון עם "פדופיל האינטרנט"

7.7.2010 / 0:02

הפרקליטות הודיעה לביהמ"ש כי גיבשה הסדר טיעון עם אבינועם ברברמן, הנאשם בעבירות מין בקטינות שפיתה ברשת. לפי ההסדר, יימחק אחד מסעיפי האונס מכתב האישום. פרקליטו: "האישומים עדיין חמורים"

פרקליטות המדינה הודיעה אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי גיבשה סיכום על פרטי הסדר טיעון עם אבינועם ברברמן שהואשם בשורה ארוכה של עבירות מין בקטינות אותן הכיר באמצעות אתרי אינטרנט. על פי ההסדר המוצע, אחד האישומים, באונס אחת מהילדות, יימחק מכתב האישום, ועבירות קשות נוספות יומרו לעבירות קלות יותר. פרטי ההסדר שהושג עם פרקליטו של ברברמן, עורך הדין בנצי קבלר, יובאו לאישור בית המשפט בשבוע הבא.

פרקליטו של ברברמן, עורך הדין בנצי קבלר, מסר כי "למרות התיקון המסיבי בכתב האישום נותרה בו חומרה רבה, אם כי ברור שלא כפי שיוחסה לברברמן עם תחילת החקירה. אני אמנם שמח שנמחקו דברים רבים, מדובר ביחסים אסורים בהסכמה ועם זאת אנחנו מביעים צער על הסבל לשתי המתלוננות שנותרו בכתב האישום".

על פי כתב האישום שהוגש בחודש פברואר, באמצעות עורכי הדין פנינה לוי וארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז ת"א, נהג ברברמן להשתמש באתרים שונים, בהם אתר "מומו הפרה", אתר "שוקס", אתר "כיתה" ועוד, במטרה ליצור קשר עם ילדות בגילאים 8-14 כדי לבצע בהם מעשים מיניים. במהלך 4 שנים שקדמו למעצרו שוחח באמצעות תוכנת ICQ עם מאות קטינים בגילאים שונים. הוא נהג להציג את עצמו כמי שצעיר בכ-9 שנים מגילו האמיתי ולהחמיא לקטינות על יופיין. לאחר שרכש את אמונן התחיל ושוחח עמן על נושאים מיניים ואף שלח לחלקן תמונות וסרטוני עירום שלו. הוא נהג לברר מתי הילדות נמצאות לבדן בבית והציע להיפגש עמן כדי לצפות בסרטים או לטייל יחד. כך הצליח להפיל ברשתו מספר קטינות.

בכתב האישום המקורי נטען, כי באחד המקרים יצר ברברמן קשר עם ילדה בת 11 וסיפר לה שהוא בן 24. לאחר מספר שיחות, הוא אמר לה שיראה לה את איבר מינו כשייפגשו אם היא מעוניינת בכך. השניים קבעו להיפגש בביתה של הקטינה בנתניה. בפגישה, כך נטען, הורה לילדה להתפשט, החל לנשקה, הורה לה לבצע בו מין אוראלי וביצע בה מעשה סדום. לאחר מכן הוא שלח לה תמונות שבהן היא מצולמת בעירום. הוא נאשם בניסיון אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, פרסום והצגת תועבה.

במקרה אחר, נאמר בכתב האישום, הוא יצר קשר עם נערה בת 13 וסיפר לה שהוא בן 21. במהלך השיחות באינטרנט הוא ביצע בפניה מעשים מגונים באמצעות מצלמת אינטרנט. בשלב מסוים שיכנע אותה לבוא לביתו ואז בעל אותה וביצע בה מעשה סדום. על אף שהמעשים נעשו ככל הנראה בהסכמה - מדובר בעבירה פלילית נוכח גילה הצעיר של הנערה.

עשרות סרטוני פדופיליה במחשב

אישום נוסף נגד ברברמן מתייחס למקרה בו הוא יצר קשר עם נערה בת 13 וניסה ליזום יחסי מין עמה. הנערה מצדה אמרה לו שאם ישלם לה 200 שקלים - הוא יוכל לעשות כל מה שהוא רוצה. השניים נפגשו בביתה של הקטינה. הנאשם שילם 200 שקלים ולאחר מכן אנס אותה, כך נטען. בצורה דומה הוא יצר קשר וביצע עבירות מין בנערה נוספת.

בנוסף, כאשר נעצר ברברמן - התגלו במחשביו כ-75 סרטונים המתארים מעשים פדופיליים. בנוסף, ניסה להשיג עוד מאות סרטונים פדופיליים בדרכים שונות. כך עולה לפי התוכנות שנמצאו במחשביו.

בבקשת הארכת המעצר נכתב כי בידי הפרקליטות הודעות של קטינות שנפגעו על ידו, פרטי מחשב שמתעדים שיחות עם הקטינות וכן שקית המכילה תחתונים של ילדות יחד עם בובות צעצוע רבות וחומר סיכה.

"מעשי המשיב ונסיבות ביצוע העבירה מעידות על מסוכנותו הרבה. מעשיו, התנהלותו והתקופה הארוכה בה פעל מעידים כי עסקינן במי שאינו יודע שובע ואשר פעל ללא לאות להמשיך ולנצל את תמימותן של הקטינות, רבות ככל הניתן, במטרה לקיים עמן יחסי מין", נכתב בבקשת המשטרה.


עדכון ראשון - 20:48 6.7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully