וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים בתאונה חזיתית ליד רמת חובב בנגב

אריאל נוי ורמי שני

30.6.2010 / 17:40

בתאונה בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 40 סמוך למתקן חברת החשמל שברמת חובב, נהרגו שני בני אדם ושניים נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני. "תאונה קשה מאוד, לא מראה נעים"

שני בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני בתאונת דרכים חזיתית שאירעה אחר הצהרים (רביעי) בין שני כלי רכב בכביש 40 ליד מתקן חברת החשמל ברמת חובב. הכביש נסגר לתנועה לשני הכיוונים.

צוותי כיבוי אש ומד"א שהוזעקו למקום ניסו לחלץ את שני ההרוגים שבתחילה הוגדרו כפצועים אנוש, אלא שמותם של השניים נקבע במקום. שני הפצועים, בני 40 פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהם סובלים מפגיעות רב מערכתיות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

אלכס פיכמן, פראמדיק מד"א שהגיע לזירת התאונה סיפר לוואלה! חדשות על המחזה שנגלה לעיניו. "הגענו לאזור וראינו שני כלי רכב שניזוקו בצורה קשה, אחד מוטל על הכביש ואילו השני מעבר למעקה בצידו השני. ברכב אחד היה נוסע אחד וברכב השני שלושה נוסעים, שניים מהם היו מחוסרי הכרה ולכודים בצורה משמעותית. לא יכולנו להגיע אליהם בשום דרך אלא מצדו החיצוני של הרכב. הנוסע הנוסף חולץ על ידינו ופינינו אותו מיידית לסורוקה. אני חייב לציין כי זו תאונה קשה מאוד, לא נעים לראות את הפצועים ככה".

מוקדם יותר היום נפצעה אישה בת 50 באורח קשה מאוד לאחר שנפגעה מאוטובוס בעת שחצתה את הכביש בפינת הרחובות רוטשילד ובן גוריון בבת ים. צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום ממרחב איילון טיפל בפצועה, ופינה אותה לבית החולים שיבא בתל השומר כאשר היא מחוסרת הכרה ומונשמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully