וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר המשט: המשטרה תגביל הכניסה להר הבית

איילה חננאל

4.6.2010 / 0:11

בעקבות חשש ממהומות עקב השתלטות צה"ל על המשט לעזה, החליטה המשטרה להגביל את כניסת המתפללים להר הבית. המשטרה תיערך בכוחות גדולים במזרח י-ם, סמטאות העיר העתיקה וסביב הר הבית כדי למנוע ניסיונות להפר הסדר

החשש ממהומות מגיע גם לירושלים. המשטרה החליטה להגביל היום (שישי) את כניסת המתפללים להר הבית. זאת בעקבות חשש ממהומות בעקבות המשט וכן בשל מידע מודיעיני שהתקבל במשטרת מחוז ירושלים על כוונות צעירים להפר את הסדר עם סיום תפילת יום השישי בהר הבית.

כניסת המתפללים תוגבל לגברים מגיל 40 ומעלה בעלי תעודות זהות כחולות בלבד. כניסתן של נשים למתחם הר הבית לא תוגבל. המשטרה תיערך בכוחות גדולים במזרח ירושלים, סמטאות העיר העתיקה וסביב הר הבית במטרה למנוע כל ניסיונות להפר את הסדר. מפקד המחוז ניצב אהרון פרנקו יפקד על הכוחות מחפ"ק נייד. מהמשטרה נמסר כי היא תפעל בנחישות וביד תקיפה נגד כל ניסיון להפרת הסדר.

ההחלטה להגביל את כניסת המתפללים מגיעה בעקבות קריאות של בכירים בעולם הערבי להפגין במחאה על המשט בעזה אשר במהלך השתלטות צה"ל על ספינותיו נהרגו 9 בני אדם. ביום שני גינה ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה את "המתקפה הישראלית הברברית" על ספינות 'משט החירות' שהיו בדרכן לרצועה. בחמאס קראו לאזרחים ברחבי העולם לצאת ולהפגין מול שגרירויות ישראל במחאה על ההשתלטות הישראלית.

עדכון ראשון: 22:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully