וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל זיהום: חלק מחופי אילת אסורים לרחצה

אריאל נוי

15.5.2010 / 21:10

משרד הבריאות הזהיר מפני רחצה בים בין חוף "נפטון" לחוף "מרידיאן", עקב זיהום של מי ביוב. בכיר בביה"ח הלל יפה: "שחייה במים שיש בהם ביוב היא סכנה מיידית"

זיהום שנוצר כתוצאה מזרימת מי ביוב התגלה היום (שבת) בחופי אילת. בעקבות הזיהום, המליץ משרד הבריאות לאזרחים להימנע מהרחצה בים בין חוף "נפטון" לחוף "מרידיאן". עוד נמסר ממשרד הבריאות, כי המעקב אחר הזיהום נמשך.

מנהל היחידה למחלות זיהומית בבית חולים הלל יפה בחדרה, ד"ר גרשון קרן, אמר כי "הסכנה העיקרית היא דלקת קרום המוח. זו הסכנה בשחייה במי ביוב. גם הדגים ושמורות האלמוגים שנפגעים מיידית, יכולים לסכן את בריאותם של הרוחצים מאוחר יותר, בעקיפין גם לאחר שזרם הביוב פסק".

לאחר ששמע על זרימת הביוב באילת, הסביר ד"ר קרן, כי "שחייה במים שיש בהם ביוב היא סכנה מיידית. במיידי זה יכול ליצור דלקות של מערכות העיכול, אם בולעים את המים. כמו כן, זה יכול לגרום להקאות, שלשולים, חום ודלקות עיניים כתוצאה מהחיידקים שבמים".

ד"ר קרן ממליץ לא להתרחץ או להיות במגע עם המים המזוהמים. "אם המים נכנסים לגוף זה יכול לגרום לדלקות במערכת הנשימה. זיהומים ממשיכים ואף מתפתחות דלקות ריאות. במקרים קיצוניים יכולה להיות סכנה של דלקת קרום המוח. לשחות במי ביוב זה מסוכן", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully