וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לחטיפה: הישראלים נדרשו לעזוב את סיני

פנחס וולף, מערכת וואלה! חדשות

13.4.2010 / 19:54

המטה ללוחמה בטרור קרא לישראלים השוהים בסיני לעזוב מיד בשל "מידע מודיעיני קונקרטי על פעילות טרור מיידית לחטיפת ישראלי"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב (שלישי) אזהרת מסע דחופה לישראלים הנמצאים בסיני. "על פי מידע מודיעיני קונקרטי, צפויה פעולת טרור מיידית לחטיפת ישראלי בסיני" – נכתב בהודעת המטה. נכון לעכשיו שוהים בסיני כ-1,200 ישראלים.

באתר המטה מצויין כי מדובר ברמת איום גבוהה מאד, חמור ומיידי. בשל כך, המטה ללוחמה בטרור קורא לכל לכל הישראלים השוהים בסיני לעזוב את המקום לאלתר ולשוב לישראל. המטה אף קרא למשפחות הישראלים הנמצאים בסיני ליצור עימם קשר ולעדכנם באזהרת המסע.

ראש המטה ללוחמה בטרור, תת אלוף במיל' ניצן נוריאל, אמר בראיון לערוץ 1, כי לידי ישראל הגיע מידע מודיעיני לפיו ישנה חוליית טרור בסיני שמתכננת לחטוף אזרח ישראלי בטווח המיידי. ניצן התייחס גם לשמועה שנפוצה מוקדם יותר, לפיה החטיפה כבר בוצעה, ואמר כי הוא אינו מכיר מידע על כך. לדבריו, אין אפשרות לוודא זאת מלבד יצירת קשר של המטיילים עם בני משפחותיהם.

ניצן הוסיף כי המצרים מעודכנים בפרטים ומכירים היטב את תמונת המצב. "הם עושים מאמצים גדולים על מנת לסכל פעולות מהסוג הזה, אך סיני הוא מקום גדול ולא בלתי אפשרי לחטוף ישראלי מאחד החופים".

לפי נתוני רשות שדות התעופה 39 אלף ישראלים ו-30 אלף תיירים עברו במהלך חופשת חג הפסח במסוף הגבול בטאבה. בסך הכל נרשמו במסוף הגבול 35,358 יציאות לכיוון סיני ו-33,477 כניסות לישראל. כמו כן נרשמה תנועה של 1,714 כלי רכב מישראל לסיני.

לקראת פסח פרסם המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע למספר יעדים ובהם חצי האי סיני. במטה הזהירו אז מפני איומים של גורמים אנטי ישראליים לחטוף ישראלים בחו"ל או לפגוע בהם, במיוחד אנשי עסקים אשר מקיימים קשרים עם גורמים במדינות מוסלמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully