וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זחאלקה: "התקשורת הישראלית מגויסת"

ניר יהב כתבנו לענייני ערבים

2.1.2010 / 19:18

לאחר הסערה שהתעוררה במהלך ראיון עם דן מרגלית, ממשיך יו"ר בל"ד לתקוף את התקשורת וטוען כי מתנהל נגדו מסע הסתה. זחאלקה עורר את זעמו של מרגלית לאחר שאמר כי "ברק אוהב לרצוח ילדים"

הסערה שעורר הראיון מיום חמישי שערך דן מרגלית ליו"ר בל"ד, ח"כ ג'מאל זחאלקה, בתכניתו "ערב חדש" מסרבת לדעוך. ח"כ זחאלקה אמר היום (שבת) כי כלי התקשורת בישראל מנהלים נגדו "מסע הסתה" בעקבות העימות שפרץ בראיון בינו לבין מרגלית על רקע דבריו של זחאלקה לפיהם "ברק אוהב מוסיקה קלאסית ולרצוח ילדים".

ח"כ זחאלקה אמר כי "למרות מסע ההסתה" המתנהל נגדו, "בל"ד תמשיך לחשוף את קלונם של פושעי המלחמה הישראלים, שידיהם טבולות בדם ילדים". הוא הוסיף ואמר כי התקשורת הישראלית היא "מגויסת וכנועה ומעניקה גושפנקא לפשעים ולהגנה על אנשים שביצעו פשעים נגד העם הפלסטיני". לדבריו, רוב העיתונאים הישראלים "חשים שהם חיילים במלחמה ההולמים בתופי המלחמה עבור ההולכים להילחם בעזה. זו אינה תקשורת חופשית אלא תקשורת חצר".

העימות החריף פרץ בעת ראיון שהעניק ח"כ זחאלקה לעיתונאים דן מרגלית ורונן ברגמן בתכנית "ערב חדש" ביום חמישי. זחאלקה אמר כי ברק שומע מוזיקה קלאסית בעת שילדים נהרגים בעזה. מרגלית הטיח בו "אתה חצוף", הטונים הורמו, זחאלקה הטיח במרגלית "אתה אפס", "אתה משרתם של ראשי הממשלה", "אתה חסר מצפון". מרגלית סילק את זחאלקה מהאולפן והאחרון עזב בצעקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully