וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תחליט מתי תהיה המלחמה הבאה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.12.2009 / 14:01

סגנו של נאסראללה, השייח נעים קסאם אמר כי חיזבאללה ערוך להגן על עצמו מפני התקפה ישראלית. לדבריו, "מלחמת לבנון השניה היתה הישג היסטורי"

בחיזבאללה לא חוששים: בתשובה לשאלה מתי תהיה המלחמה הבאה עם ישראל ענה סגן מזכ"ל חיזבאללה, ענה השייח' נעים קאסם כי המלחמה תהיה "מתי שישראל תחליט". בראיון לעיתון הלבנוני 'אל-אחבאר' המזוהה עם חיזבאללה הבהיר השייח' קאסם: "אנחנו בחיזבאללה בעמדת הגנה, אולם כפי שאנחנו אומרים תמיד - אנחנו ערוכים ומוכנים להגן על עצמנו. זה נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. AP
"נגביר את המאמצים לשחרור האדמות הכבושות. נסראללה/AP

השייח' קאסם אמר עוד בראיון כי במלחמת לבנון השנייה הצליח חיזבאללה "להשיג השג היסטורי שלא הושג כמותו בשישים שנות סכסוך ישראלי-ערבי במזרח התיכון". קאסם אמר הוא כי חיזבאללה "גאה" ביחסיו עם אירן וסוריה: "אני קורא למדינות נוספות לעמוד לצד לבנון וחיזבאללה", אמר. קאסם שיבח גם את עמדתו של נשיא ונצואלה הוגו צ'אבס נגד ישראל וארה"ב.

לפני שבועיים אמר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום שנשא בביירות כי ארגונו יגביר את המאמצים לשחרור האדמות הכבושות. "זה יותר משני עשורים וחצי נאבק חיזבאללה בשליטה ובכיבוש, והוא דבק בדרך זו", אמר. "הסכנה הניצבת מעל לבנון מחייבת את חיזבאללה להגביר את מאמציו בהשלמת המשימה לשחרור יתר האדמות הכבושות ולהציל את האסירים, הנעדרים ואת גופות החללים. בנוסף על הארגון להשתתף בהגנה על המולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully