וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נער הרג את חברו בעת משחק בנשק

גלעד גרוסמן

2.12.2009 / 12:35

נער בן 13 שהרג בשוגג את חברו אורן מזרחי ביישוב רעות הואשם יחד עם אביו בגרימת מוות ברשלנות. לפי כתב האישום, הבן שיחק באקדח של אביו שהוחזק במגירה בבית

בית משפט השלום ברמלה דן היום (רביעי) במעורבותם של אב בן 54 ובנו בן ה-13 במותו של אורן מזרחי בן ה-12 מרעות האב נאשם בגרימת מוות ברשלנות והזנחת השמירה על כלי ירייה, ואילו הבן נאשם בגרימת מוות ברשלנות.

לפי כתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז מרכז, החזיק האב ברישיון אקדח ברטה 9 מילימטר במשך למעלה מ-20 שנה. הוא נהג לשאת עמו את האקדח לעתים רחוקות, בעיקר בעת טיולים משפחתיים. בשאר הזמן אחסן הנאשם את האקדח בחדר השינה שלו בביתו, במגירה נעולה בשידה הסמוכה למיטתו. בנוסף, האב החזיק שלוש מחסניות של האקדח, טעונות בכדורים מסוג "הולופוינט" ותחמושת נוספת לאקדח, במגירה לא נעולה בשידה. את המפתח למגירה הניח האב על אדן חלון בחדרו, מאחורי הווילון. בחדר אחר בבית נהגו בני המשפחה לרכז ולאחסן מפתחות שונים, בהם חמישה מפתחות שבאמצעותם ניתן לפתוח את המגירה בה הוחזק האקדח.

בכתב האישום נטען שהבן התעניין בכלי ירייה ועסק בנושא כתחביב. בין היתר הוא נהג לחפש מידע באתרי אינטרנט על כלי ירייה, לאסוף מידע זה, לקרוא ולהכיר כלי ירייה למיניהם. הוא אף ערך מטווח עם אביו במהלך טיול משפחתי באורוגוואי.

באפריל השנה הוציא הבן את האקדח מהמגירה והראה לאורן ולקטין אחר כיצד הוא טוען ודורך אותו. לאחר מכן הוא כיוון את האקדח לעבר מזרחי ולחץ על ההדק. כתוצאה מכך, נורה קליע מהאקדח ופגע במזרחי, שנפגע אנושות ומת כתוצאה מפצעיו.

לאחר מכן פרק הקטין את האקדח, החזיר אותו ואת המחסנית למקומם, אסף את תרמיל הכדור שנורה והשליכו מעבר לגדר ביתם, חזר לבית, חייג לאימו, ואמר לה שנכנס לבית אדם רעול פנים והוא שירה במזרחי. מאוחר יותר בחקירתו הודה בביצוע הירי ואף שחזר את מהלך האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully