וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה במישר: הבת הפעוטה נלחמת על חייה

נעמה טלמור

22.11.2009 / 11:14

בבית החולים קפלן ברחובות נאבקים הרופאים על חייה של הפעוטה שנפגעה אתמול משאיפת עשן בשריפה שפרצה במושב מישר. מצבה של אמה השתפר בצורה ניכרת

מצבה של האישה שנפגעה אתמול (שבת) באורח קשה כתוצאה משריפה במושב מישר השתפר בצורה ניכרת. עם זאת, מצבה של בתה בת השנתיים מוסיף להיות קשה והיא נלחמת על חייה. אופיר לוי, דובר בית החולים קפלן, סיפר לוואלה! חדשות כי "האם התאוששה ומצבה הוטב בצורה ניכרת. היא קמה ממיטתה ונמצאת ליד מיטת בתה. התינוקת בת השנתיים מאושפזת עדיין ביחידה לטיפול נמרץ והרופאים עדיין נלחמים על חייה". לוי הוסיף כי הפעוטה סובלת מבעיה ריאתית מורכבת עקב נשימת פיח רב במהלך השריפה טרם חילוצה, וכי היא מונשמת ומורדמת.

אתמול נפצעו השתיים באורח קשה בשריפה שפרצה בביתן בישוב מישר שבשפלה. השתיים פונו לבית החולים קפלן ברחובות לאחר שנפגעו משאיפת עשן. "למקום הגיעו שתי ניידות טיפול נמרץ ושני אמבולנסים שבעזרת כוחות כיבוי האש חילצו את הלכודות ופינו אותן לבית החולים", סיפר לוואלה! חדשות זכי הלר הדובר המבצעי של מד"א. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות השריפה. ממכבי האש נמסר כי המקור לשריפה הוא ככל הנראה קצר חשמלי שאירע במקרר בבית.

שריפה בבניין ברחוב וולפסון בתל אביב. יותם רונן
למקום הגיעו שתי ניידות טיפול נמרץ ושני אמבולנסים שבעזרת כוחות כיבוי האש חילצו את הלכודות ופינו אותן לבית החולים/יותם רונן

יואל גאל –דור, פראמדיק של מד"א אשר לא היה בתפקיד אך נכח שני בתים ליד הבית בו אירעה השריפה סיפר לוואלה! חדשות כי "ישבתי בבית משפחתי. הרחנו ריח של עשן מאוד כבד. התחלנו לחפש מהיכן הוא מגיע. לפתע שמתי לב שחמישים מטר מהבית בו נכחתי עולה עשן סמיך וכהה. רצתי לעבר הבית. התחלתי לחפש אנשים ולנסות לפרוץ את הדלת. ניסיתי לבעוט בדלת ולפרוץ אותה, אך זה היה בלתי אפשרי. לפתע שמעתי בקומה השנייה צרחות של אישה שצעקה שהיא כבר לא נושמת. אחד השכנים הגיע למקום והביא איתו סולם שלא הגיע עד לחלון. ניסינו לשכנע את האישה שתקפוץ אלינו, אך היא סירבה בתחילה ואמרה שבתה בחדר. לבסוף היא השתכנעה".

הפארמדיק המשיך וסיפר כי "בינתיים הגיעו כוננים נוספים מישובי האזור. ראינו שלא נוכל להיכנס בעצמנו לבית שהיה עם עשן סמיך ביותר בקומה השנייה ועולה בלהבות בקומה הראשונה ואז נזכר אחד הכוננים כי יש לו מסכת אב"כ באוטו. הוא לבש אותה. נכנס והוציא את התינוקת כשהיא מחוסרת הכרה ומפויחת. התחלנו מהר בהחייאה נשימתית והתינוקת פונתה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully