וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלח נערות ליווי למנכ"ל בנק המזרחי

רמי שני

7.10.2009 / 8:08

מנכ"ל בנק המזרחי אלי יונס זכה לקבל לביתו משלוחי פיצה ונערות ליווי. את "המתנות" שלח לו, על פי החשד, לקוח ממורמר של הבנק שרצה לקבל כסף שלטענתו מגיע לו מהבנק

תושב קריית מלאכי נעצר בימים האחרונים בחשד להטרדות של מנכ"ל בנק המזרחי, אלי יונס. על פי החשד, טלפן העצור אל יונס עשרות פעמים לטלפון הנייד הפרטי, לטלפון בביתו וללשכתו ואיים על יונס, על עובדות לשכתו ועל בני הבית ואף שלח לביתו של יונס נערות ליווי ופיצות. כל זאת לאחר שנחשד בזיוף צ'ק. החשוד קשר את עצמו למעשים המיוחסים לו.

מחקירתו של החשוד עולה שהסכסוך עם הבנק, החל לפני מספר שבועות, בעקבות גילוי הצ'ק המזוייף. הוא התקשר ללשכה, לטלפון הנייד של יונס ולביתו ודרש את הכסף בחזרה. על פי פלטי השיחות, הוא ביצע את ההטרדות עשרות פעמים בתקופה האחרונה. לפני כשבועיים הוא אף התקשר למספר פיצריות בירושלים והזמין משלוחי פיצות אל מעונו האישי של יונס במושב מבשרת ציון. יומים לאחר מכן, הוא הזמין לביתו נערות ליווי. בכך הוא פגע קשות בפרטיותו של יונס.

מנכ"ל הבנק הגיש תלונה במשטרת ירושלים ובמקביל ביקש מקציני הביטחון של הבנק להגיש תלונה במשטרת קריית מלאכי. רס"מ ניסים קשקש, השוטר הקהילתי, הצליח לאתר את האיש, רווק תושב העיר. הוא נעצר ונלקח לחקירה, בה הודה במעשים ואמר שהוא קיווה בדרך זו, לקבל את הכסף בחזרה. כשהובא להארכת מעצר, הוא הציג מסמך לפיו הוא חולה סכיזופרניה. המשטרה פועלת עתה להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין הטרדה. החשוד הועבר להסתכלות פסיכיאטרית ושוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully