וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדו מהפסים: שני קרונות רכבת עלו באש

4.10.2009 / 20:31

שריפות פרצו היום בשני קרונות רכבת באזורים שונים. אחת הדליקות גרמה לשיבושי תנועה ועיכובים. תנועת הרכבות תשוב בהדרגה לסדרה

בפעם השנייה היום (ראשון), הוזעקו הכבאים לכבות שריפה בקרון רכבת. לפי הדיווח שקיבלו הכבאים, פרצה הערב דליקה בקרון שנע מתל אביב צפונה, סמוך לחוות רונית.

דובר שירותי הכבאות באזור נתניה, להב שמעון כחלון, אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע די נדיר. הקרון הבלתי מאויש היה מחובר לקטר. כשפרצה בו הדליקה הוא נעצר, אך עד שצוותי הכיבוי מתחנת נתניה הגיעו למקום, השריפה הייתה תחת שליטה. לנו נותר רק ללוות אותו למסילה צדדית".

מוקדם יותר היום, הורגשו עיכובים הורגשו בתנועת הרכבות עקב דליקה שפרצה בקרון באזור דרום תל אביב. מרכבת ישראל נמסר, כי תנועת הרכבות תשוב בהדרגה לסדרה.

גורמים ברכבת סיפרו לוואלה! חדשות, כי הדליקה פרצה ברכבת ריקה מנוסעים שיצאה מלוד לכיוון תחנת תל אביב סבידור, והיתה אמורה להשתלב בתנועת הרכבות. "באמצע הנסיעה הנהג קיבל דיווח על דליקה בקרון הכוח - הקרון האחרון. הוא עצר באזור תחנת תל אביב דרום על מנת לאפשר גישה לכוחות הכיבוי". הגורמים הוסיפו כי "נבדוק ברכבת ישראל מה הוביל לדליקה. ההשערה היא שמדובר בקצר חשמלי".

בעקבות הדליקה הופסקה זמנית תנועת הרכבות באזור תל אביב דרום, כדי שלא לפגוע בבטיחות הנסיעה ברכבת באזור הדליקה. צוותים של הרכבת ושל כיבוי אש הגיעו למקום ומטפלים בכיבוי הדליקה ובפינוי הקרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully