וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "גאה להכעיס את ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.9.2009 / 13:13

לאחר שהתבטא ביום שישי כי "ישראל קמה על בסיס השואה שהיא המצאה שמבוססת על שקרים", אמר היום נשיא אירן כי "הכעסת הרוצחים המקצועיים בעולם היא מקור לגאווה"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר (שני) כי הוא גאה בכך שהצליח להכעיס את כלי התקשורת בארה"ב שמוחים על ביקורו הצפוי השבוע באו"ם ועל כך שהוא אמור לשאת נאום בפני משתתפי העצרת הכללית. אחמדינג'ד צוטט בסוכנות הידיעות האירנית הרשמית אירנ"א באמרו כי "הכעסת הרוצחים המקצועיים (ישראל וארה"ב) בעולם היא מקור לגאווה עבורנו".

ביום שישי אמר אחמדינג'ד בהפגנה לרגל ציון יום ירושלים שמתקיימת בטהרן כי השואה היא המצאה שנועדה להקים את מדינת ישראל. "מדינת ישראל קמה על בסיס השואה שהיא בכלל המצאה שמבוססת על שקרים ומיתוסים", אמר אחמדינג'ד באוניברסיטת טהרן בנאום המסיים את הפגנות יום ירושלים. אחמדינג'ד הוסיף כי "זוהי מצווה דתית ולאומית להתעמת עם הממשל הציוני".

בתוך כך בראיון לרשת האמריקאית NBC סירב אחמדינג'ד לשלול באופן מפורש פיתוח של נשק גרעיני ואמר כי הוא "לעולם לא" ישהה את הפעילות הגרעינית של ארצו רק כדי להרגיע את הספקנים במערב. אחמדינג'ד אמר את הדברים בראיון מוקלט, שישודר במלואו בתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully