וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוק רה"מ התקשה לנחות: שניים נפצעו מההדף

יהושע בריינר

17.9.2009 / 1:45

שני בני אדם נפצעו קל, ככל הנראה מחפצים שפגעו בהם בעת שעמדו בסמוך לנחיתת מסוק בלאק הוק במנחת הכנסת. מצה"ל נמסר כי "לא היו אירועים חריגים בנחיתה"

האם מסוק של חיל האוויר גרם לפציעתם של שני אזרחים? מסוק של פמליית ראש הממשלה שנחת הערב במנחת הכנסת הביא ככל הנראה לפציעתם של שני אזרחים. בשעות הערב נחת מסוק השייך לפמליית ראש הממשלה במנחת הכנסת בירושלים, שבשל הרוחות העזות התקשה לנחות.

בסופו של דבר הצליח המסוק להתייצב ונחת בשלום. אלא שאז הגיע דיווח כי שני אזרחים ששהו כמה עשרות מטרים מהמתחם נפצעו באורח קל עקב הנחיתה. מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה ההדף שיצרו להבי מסוק הבלאק הוק גרמו להעפת מספר חפצים שהיו בסמוך והביאו לפציעת שני האזרחים.

לא ידוע האם ראש הממשלה שהה במסוק באותו הזמן. מצה"ל אומרים כי מבדיקה ראשונית עולה כי "הנחיתה בוצעה על פי הנהלים ולא צוינו בה אירועים חריגים".

אמש מסוק של צה"ל מסוג אפאצ'י ביצע נחיתת חירום סמוך לאגם החולה שבגליל העליון. בצה"ל אומרים כי "מדובר בתקלה קלה ולא היה חשש להתרסקות המסוק בשום שלב. המסוק נחת בשטח רק ליתר ביטחון".

המסוק הצה"לי המריא מבסיס בנגב לאימון שגרתי ובמהלך האימון, זיהה הטייס תקלה טכנית באחת ממערכות המטוס. הטייס דיווח למפקדיו על התקלה ולאחר שבוצעה בדיקה, הוחלט שלא לאפשר למסוק להמשיך בטיסה ושעליו לבצע נחיתת חירום במקום קרוב. המסוק נותר באזור הנחיתה בצפון וחיילים של צה"ל אבטחו אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • מסוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully