וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: חיבק ילדות והטריד דוגמניות

איילה חננאל

3.9.2009 / 12:02

תושב כפר סבא נעצר בחשד שהטריד ילדות ברחוב, אבל בחיפוש בדירתו התגלה שנהג גם להטריד בטלפון מפורסמות, ובהן סנדי בר ואילנית לוי

גבר בן 49 נעצר בכפר סבא בחשד שהטריד ילדות במרכז העיר. בעקבות תלונות של תושבים נערך חיפוש בביתו, במהלכו נמצא חומר החשוד כפדופילי. כמו כן נמצאו מספרי טלפון של ידועניות, אותם נהג החשוד להטריד טלפונית. בין המוטרדות: הדוגמניות ימית סול, אילנית לוי וסנדי בר, והשחקנית דנה מודן. לטענת המשטרה, החשוד קשר עצמו להטרדות הטלפוניות, כשהוא מתייחס לנשים שהטריד כ"הבנות שלי".

השוטר הקהילתי מנשה עטר, שאיתר את החשוד סיפר על פרטי המקרה. "הגעתי למקום האירוע במרכז כפר סבא בעקבות דיווחים רבים מאזרחים על אדם המחבק בכוח ואף מבצע מעשים מגונים בנערות בגילאי 13- 14 בעת שהלכו ברחוב. בחיפוש שנערך בדירתו נמצאו מכתבי זימה רבים שכתב, וכמו כן רשימת טלפון של סלבריטאיות. בחקירתו סיפר כי הוא נהג להתקשר אליהן מדי יום, ולשוחח עימם שיחות בעלות גוון מיני".

"אמש לקראת שעות הלילה ניסינו ליצור קשר עם אחת הנשים אך היא לא האמינה שאכן מדובר במשטרה- וניתקה את השיחה", אמר עטר. "היום אנחנו מקווים שיגיעו למסור את עדותן. בנוסף אנו חושדים כי נערות ונשים נוספות נפלו קורבן למעשיו. אנו קוראים לאזרחים נוספים להגיש תלונה במשטרה". היום יובא החשוד להארכת מעצרו בחשד להטרדה מינית והטרדה טלפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully