וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על 12 מכוני ליווי בת"א

איילה חננאל

1.9.2009 / 16:12

כל מכוני הליווי נסגרו ו- 46 נשים אשר על פי החשד עסקו בזנות עוכבו לחקירה. בין הנשים התגלתה גם שוהה בלתי חוקית ממולדובה שהשתמשה בזהות שאולה של אזרחית ישראלית

שוטרי מחלק המוסר במרחב יפתח פשטו אתמול ( שני) על 12 מכוני ליווי בדרום תל אביב. כל מכוני הליווי נסגרו ו-46 נשים אשר על פי החשד עסקו בזנות עוכבו לחקירה. בעקבות החשד כי חלק מהבנות המועסקות במכוני הליווי בתל אביב הינן שהות בלתי חוקיות בישראל, חברו אל השוטרים גם אנשי יחידת עוז.

עידן כהן אחראי איזור ת"א והשפלה ביחידה סיפר לוואלה! חדשות כי "הצטרפנו למבצע יחד עם כוחות מחלק המוסר של מרחב יפתח, וזאת מאחר ולאורך פשיטותיהם במוכני הליווי הבחינו כי רבות מהעובדות משתמשות בזהויות מזויפות והינם שוהות בלתי חוקיות. שוטר ממוצע של מחלק המוסר לא יודע בהכרח להבחין אם ת.ז הינה מזויפת ולכן חלקם נמצאות פה הרבה זמן".

מחקירתם של הנשים עלה כי אחת מהן, שוהה בלתי חוקית אשר הגיעה ממולדביה, השתמשה בזהות שאולה של אזרחית ישראלית חייה וקיימת. השוהה הבלתי חוקית ממולדביה סיפרה בשימוע שנערך לה מול בית הדין למשמורת כי את תעודת זהות רכשה בארצה תמורת כמה אלפי דולרים. לטענתה היא נמצאת בישראל כבר שנה וארבעה חודשים זאת לאחר שנכנסה לתחומי הארץ עם ויזת תייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully