וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובדים בבי"ח זיו אנסו נער בן 13

איילה חננאל

22.7.2009 / 13:50

אמו של הנער, שאושפז בכפייה במחלקה הפסיכיאטרית של בית החולים בצפת, טענה שמספר עובדים אנסו את בנה. תנועת אומ"ץ מבקשת לבצע חקירה יסודית ומהירה

משטרת חיפה פתחה בחקירה בעקבות תלונה של אם לנער בן 13 שמאושפז במחלקה הפסיכיאטרית של בית החולים זיו בצפת. האם טענה בתלונה שהגישה אתמול במשטרה כי בנה נאנס על ידי עובדים בבית החולים. תנועת אומ"ץ, שמסייעת למשפחה, פנתה היום (רביעי) לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ולסגן שר הבריאות יעקב ליצמן וביקשה מהם לבצע חקירה יסודית ומהירה של התלונה.

במשטרת חיפה אישרו את דבר הגשת התלונה וציינו כי הנושא נמצא בחקירה. יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי, כתב לאהרונוביץ' ולליצמן: "תנועת אומ"ץ טיפלה בשבועות האחרונים בפרשה זו והיו לה אספקטים חמורים, ביניהם אשפוז בכפייה מבלי שהנער הוכרז כקטין נזקק ותוך חשד לביצוע עבירות נוספות על המנהל התקין, במהלך הטיפול הרפואי והמשפטי של הרופאים שטיפלו בנער".

בסיום מכתבו לשר לביטחון פנים ולסגן שר הבריאות, מדגיש אבנרי כי "תנועת אומ"ץ רואה בחומרה רבה את החשדות האחרונים ותובעת לנקוט בכל הצעדים הדרושים על מנת להביא לכך שהחקירה תהיה יסודית ומהירה. אם אמנם יתברר שיש ממש בחשדות, יש למצות את הדין עם העובדים שהתעללו בנער חסר הישע".

מבית החולים זיו נמסר כי "הבדיקה האמורה שדווחה כי התבצעה בנער, בוצעה על פי הנטען שמונה ימים לאחר ששוחרר הנער מאשפוז במרכז הרפואי זיו ולא היה באחריותנו. תמוהה בעיננו הקביעה הנחרצת, כי האירוע הנטען התרחש במהלך האשפוז על ידי עובדי המרכז הרפואי. לאחר קבלת התלונה דיווחנו על התלונה כחוק למשרד הבריאות ולמשטרת ישראל. ונקיים שיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל בחקירתה את מקרה התלונה".

  • עוד באותו נושא:
  • צפת
  • אומ"ץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully