וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק למוות את גרושתו ונידון למאסר עולם

עדי שמחוביץ

6.7.2009 / 12:49

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר מאסר עולם על פנחס ברוך שחנק למוות את גרושתו זיוה ברוך. "אני לא יודע להסביר את מה שקרה. אני מצטער ואוהב את המשפחה"

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) מאסר עולם על פנחס ברוך בן ה-70, שהורשע ברצח גרושתו זיוה ברוך בחניקה סמוך להתנחלות ענתות לפני כשנה.

הרצח אירע לפני כשנה כאשר ברוך הגיע לביתה של גרושתו, זיוה, וביקש ממנה לפגוש אותו בחניון התת קרקעי שמתחת לבניין בו התגוררה. שם, ביקש ממנה שתצטרף אליו לביתו כדי שיוכלו לדבר בנחת, כדבריו. זיוה סירבה, דבר שהוביל לוויכוח קשה בין השניים. במהלך הוויכוח אחז ברוך בגרונה עד שמתה. לאחר מכן, נסע ברוך עם גופתה של גרושתו במכוניתו במשך כשעה וחצי, תוך שהוא מדבר עם בני משפחתו בטלפון ולא מספר להם דבר על שאירע. חודש לפני הרצח איים: "אם היא לא תחזור אליי, אני אהרוג אותה ואני אהרוג את עצמי".

לאחר הרשעתו אמר ברוך: "אני לא יודע להסביר את מה שקרה. אני מצטער ואוהב את המשפחה. אין לי מושג מה קרה באותו הרגע. זה היה מעשה שלא חשבתי עליו ואני חושב שבית המשפט טעה". אחותה של זיוה, שמחה עמר, אמרה לאחר ההרשעה: "אנחנו מרוצים מהחלטת בית המשפט ומרגישים שמגיע לו לקבל עונש מאסר עולם. הוא תכנן לחסל אותה". סנגורו של ברוך, עו"ד ראובן בר-חיים, אמר כי יגיש ערעור על הכרעת הדין לבית המשפט העליון: "אנחנו מקווים שנוכל לשכנע אותם שהוא לא התכוון ולא רצה במותה".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully