וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "נעצבתי לשמוע על מותה של גודי"

עידן דורנר

22.3.2009 / 16:49

גם ר"מ בריטניה ספד לגודי בת ה-27, שמתה ממחלת הסרטן. בשבועות האחרונים איפשרה לתקשורת לסקר בהרחבה את סוף חייה

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

החולה הסופנית ג'ייד גודי, שכיכבה בשנת 2007 בגרסת הידוענים של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בבריטניה, מתה היום (ראשון) ממחלת הסרטן בביתה שבאסקס, בדרום-מזרח אנגליה. גודי בת בת ה-27, סייעת במרפאת שיניים לשעבר ואם לשני ילדים, השתתפה תחילה בגירסה המקורית של "האח הגדול" בשנת 2002 וזכתה במקום הרביעי. לאחר שמינפה את הפרסום לו זכתה, הוזמנה כעבור מספר שנים לגירסת הסלבריטיז של התוכנית. בהמשך השתתפה גם ב"האח הגדול" בטלוויזיה ההודית, ובמהלך צילומי הסדרה התבשרה שהיא חולה בסרטן צוואר הרחם.

היא אפשרה לתקשורת בבריטניה לסקר בהרחבה את ימיה האחרונים, תמורת כסף רב, בטענה שעליה להבטיח את עתיד ילדיה. התקשורת ניצלה את ההזדמנות וסיקרה באובססיביות כל פרט במאבקה במחלה הסופנית.

גם ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון ספד לגודי. בהודעה שפירסם משרדו נאמר: "נעצבתי מאוד לשמוע את החדשות על מותה של ג'ייד גודי. היא היתה אישה אמיצה גם בחייה וגם במותה, והמדינה כולה העריצה את הנחישות שלה להביא עתיד טוב יותר לילדיה. היא תיזכר על ידי כל מי שהכיר אותה ואת משפחתה, שיכולה להיות גאה בעבודה שהשקיעה בהעלאת המודעות לסרטן צוואר הרחם, שתתרום לאלפי נשים ברחבי בריטניה".

גודי התעוררה ביום רביעי האחרון משנתה ודרשה: "שכולם יתכוננו, נערוך מסיבה גדולה ואחרונה הערב. אני רוצה לראות חיוך גדול על הפנים של כולם". מצבה של גודי החמיר בסוף השבוע האחרון, ולטענת מקורביה במהלך כל רגעיה האחרונים היא היתה מסוממת ממשככי כאבים והרבתה לישון.

גודי, שהספיקה לכתוב אוטוביוגרפיה ולחנוך בושם הקרוי על שמה, זכתה לפרסום רב דווקא לאחר שהשמיעה הערות גזעניות כלפי השחקנית ההודית שילפה שטי, כשהשתיים הופיעו יחד בגירסת הסלבריטיז. בין היתר כינתה גודי את שטי "כלבה". בעקבות המקרה אלפי צופים שיגרו מכתבי תלונה לערוץ 4 הבריטי שבו היא משודרת, וטענו ששטי נתקלת בגזענות בוטה מצד עמיתיה. במקביל הועלתה הצעה לדון בעניין בפרלמנט הבריטי, ממשלת הודו התערבה בנעשה וגם ראש הממשלה דאז טוני בלייר התייחס לפרשה. במקביל, התוכנית זכתה לשיאי צפיה חסרי תקדים. עם זאת השתיים השלימו לבסוף ושטי אף טסה במיוחד לבריטניה על מנת להיפרד מגודי.

התחתנה עם עבריין

בשנה שעברה הודיעה גודי בטלוויזיה כי לקתה בסרטן צוואר הרחם. החודש היא הודיעה כי היא חולה סופנית והתחתנה עם האסיר לשעבר ג'ק טוויד למרות שידעה כי לא נותר לה זמן רב לחיות. טוויד נכלא בחודש ספטמבר האחרון לתקופה של 18 חודשים, לאחר שהורשע בתקיפת נער עם מחבט גולף. הוא שוחרר בתנאי שיענוד אזיק אלקטרוני וישוב לבית אימו בכל יום עד השעה 19:00.

טוויד הציע לה נישואים לאחר ששמע מהרופאים כי ייתכן ונותר לה חודש אחד בלבד לחיות. שר המשפטים ג'ק סטרואו אף התערב בתנאי השחרור של טוויד, כך שיוכלו לבלות את ליל הכלולות שלהם יחד. גודי מכרה את זכויות השידור של חתונתה בסכום של מיליון ליש"ט.

המגזין הבריטי OK עורר סערה בבריטניה, לאחר שהחליט להוציא גליון מיוחד לזיכרה של גודי, ובו גם "מילותיה האחרונות", עוד לפני שמתה. למרות זאת הוא נמכר במיליוני עותקים. עוד לפני שחלתה היא הופיעה דרך קבע במדורי הרכילות. בתחילת דרכה לעגו לה על השכלתה הנמוכה, אך בהדרגה היא כבשה את הקהל בזכות דיבורה הישיר ונטול המחסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully