וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרג המדיני פוגע בהישגים הצבאיים"

רועי כ"ץ

13.1.2009 / 18:37

מקור צבאי בכיר בפיקוד הדרום הביע זעם על חוסר ההחלטיות של הממשלה בנוגע ללחימה בעזה. "בגלל הדרג המדיני נפסיד עוד מלחמה"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

זעם ומרמור בקרב מפקדים בכירים על רקע הסחבת שנוקטים לטענתם אולמרט, לבני וברק בכל הנוגע להחלטה האם להמשיך את מבצע עופרת יצוקה. מקור צבאי בכיר אמר לוואלה! חדשות: "הדרג המדיני ממסמס את ההישגים הצבאיים שלנו. אם לא יתנו לנו להמשיך בשלב השלישי ולהכריע את החמאס, אנחנו נצא מפסידים מעוד מלחמה".

הקצין הבכיר אומר עוד כי ימי הלחימה הארוכים והמחיר אותו שילמה ישראל עד כה אינם מוערכים מספיק על ידי הממשלה. "אנחנו עושים את העבודה, ולא מאמינים שהפוליטיקאים לא יודעים מה לעשות עם הסחורה שהשגנו במחיר יקר. הכוחות מוכנים להסתכן למען הישג גדול יותר והפוליטיקאים מתחת לניאון בירושלים לא מגיעים להחלטה שתאפשר להם מו"מ מדיני נוח הרבה יותר".

מאז שעות הבוקר מפגיז צה"ל את שטח העיר עזה והפלסטינים מדווחים כי הירי הכבד גרם לנזק רב ולמספר נפגעים לא ידוע. "מטרת הירי היא להוציא את בכירי החמאס מהחורים ולאפשר פגיעה בהנהגת הארגון", אומר הגורם הצבאי. "אלוף הפיקוד (יואב גלנט ר"כ) הבהיר לכולם שהמשך ההתמהמהות בשלב הנוכחי לא תביא להישג מדיני טוב יותר. עצירה עכשיו לא תפגע משמעותית במוטיבציה של חמאס להרים ראש בעוד מספר שנים. חזרנו לאחד אפס קטן לטובת ישראל במקום הישג משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully