וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הפגינו: "צה"ל מתבוסס בבוץ העזתי"

ארגוני השמאל הפגינו מול משרד הביטחון במחאה על התמשכות פעולת צה"ל בעזה. ח"כ חנין: "מעגל המתנגדים לפעולת צה"ל מתרחב"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

במהלך סוף השבוע התקיימו ברחבי הארץ מספר הפגנות מחאה נגד המלחמה בעזה. כ-500 פעילי שמאל הפגינו אתמול (שבת) מול משרד הביטחון בתל אביב. הנואם המרכזי בעצרת, יושב ראש התנועה החדשה - מרצ חיים אורון, מתח ביקורת על הקולות הקיצוניים במחנה השמאל, והדגיש את זכותה של ישראל להגן על עצמה. אורון אמר כי צריך לקבל לקבל החלטה להפסיק את הלחימה והזהיר מפני כניסה לבוץ העזתי, שלדבריו, "הוא עמוק יותר מהבוץ הלבנוני".

ח"כ דב חנין (חד"ש) אמר בהפגנה כי "מעגל המתנגדים למלחמה הולך ומתרחב בהדרגה, כפי שקרה גם במלחמת לבנון הראשונה והשנייה. יותר ויותר ישראלים מבינים כי זריעת מוות והרס בעזה לא תביא לתושבי מערב הנגב את הביטחון שהם ראויים לו, ולא תתקן את ההזנחה העצומה של הפריפריה הישראלית במשך שנים כה רבות".

לטענתו, "על הממשלה לעצור מיד את המלחמה ולחתום על הפסקת אש אמיתית, כולל פתיחה של המעברים וגם הסכם חילופי חטופים ואסירים שיחזיר את גלעד שליט לחיק משפחתו. רגיעה אמיתית בעזה תיצור פתח להתקדמות במשא ומתן לשלום כולל מול הרשות הפלסטינית והעולם הערבי".

חנין הגיע להפגנה ישירות מכנס חד"ש שמתקיים באולם בנצרת עלית. בכנס, שבו נכחו אלפי אנשים, הושמעו דברי ביקורת קשים על פעולת צה"ל ברצועה. בצמתים סמוך לאולם שבו מתקיים הכנס הפגינו עשרות פעילי יימין שהביעו תמיכה במבצע בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully