וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קצין משטרה רצח את משפחתו והתאבד

נתיב נחמני ונעמה טלמור

23.10.2008 / 10:14

4 בני המשפחה נמצאו ירויים בראשם בביתם בהוד השרון. המשטרה חושדת כי הקצין ירה באשתו, קצינה אף היא, ובשני ילדיו, בני חודשיים ושלוש

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

מייקל פישר, בן 29, אשתו הילה, בת 30 ושני ילדיהם: יובל בן השלוש וירדן בת החודשיים נמצאו הבוקר (חמישי) ירויים בראשם וללא רוח חיים בדירתם ברחוב בן צבי בהוד השרון. צוות מגן דוד אדום "ירקון", שהגיע למקום קבע את מותם. המשטרה חושדת כי פישר, קצין ביחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז, רצח את בני משפחתו והתאבד.

"הדבר הראשון שראינו בזירה הן גופות בני הזוג", סיפר מתנדב זק"א מוטי בוקצ'ין לוואלה! חדשות, "אך מיד לאחר מכן הבנו שגם הילדים מתים". לדבריו, אבי המשפחה נמצא מוטל על הרצפה כשמצבו אנוש ונעשו בו נסיונות החיאה. במקביל אנשי צוות נוספים ביצעו נסיונות החיאה גם באישה שמצבה היה אנוש, אך רופא הצוות נאלץ לקבוע את מותם. "מדובר באירוע מאוד קשה עם ממצאים רבים בזירה", הוסיף בוקצ'ין.

הארוע נחשף כשאב המשפחה לא הגיע לאסוף שוטר אחר לעבודה. לאחר מספר נסיונות להשיגו באמצעות הטלפון, הוחלט להגיע לדירת בני הזוג. כשראו השוטרים את רכבו של השוטר בחניית הבניין, החליטו לפרוץ לבית, שם מצאו את גופת ארבעת בני המשפחה. האם, קצינה במשטרה אף היא, עבדה במרחב השרון הסמוך למקום מגוריהם.

אמה של הנרצחת הגיעה לזירת האירוע ופרצה בזעקות שבר. עשרות קצינים ושוטרים נמצאים בזירת האירוע, בהם סגל הפיקוד הבכיר של מחוז המרכז. שוטרים רבים ממרחב השרון הגיעו גם הם למקום, והגיבו בתדהמה.

"מדובר בזוג חביב ומשכיל"

מפקד מרחב השרון במשטרה תת-ניצב קובי כהן אמר כי עד כה לא ידוע הסיבה בגינה היה יכול לקרות האירוע הטרגי, אך אישר כי כיוון החקירה העיקרי שנבדק הוא רצח והתאבדות. כהן סירב להתייחס לשאלה מי הוא החשוד העיקרי בביצוע הרצח, האם הבעל או האישה, אך טען כי "הכרתי את האישה זמן רב ולא ידוע לי על שום סכסוכים בין בני הזוג". באשר לשאלה האם המקרה יכולה היה לקרות על רקע מצב כלכלי קשה נמנע כהן מלענות.

"בסביבות השעה שבע וחצי בבוקר שמענו שבע יריות. הוצאתי את הראש מהחלון אך לא ראיתי דבר וחזרתי לישון", סיפרה לוואלה! חדשות אחת השכנות. "רק בסביבות תשע וחצי התחלנו לשמוע ניידות מגיעות, ותוך שניות המקום התמלא בשוטרים. אני פשוט לא מאמינה שדבר כזה קורה מתחת לבית, זה לא יכול להיות".

שכן אחר של בני הזוג סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בזוג חביב, שקט, זוג של אנשים משכילים. הבת הקטנה נולדה לפני מספר חודשים ולפי מה שראינו הכל היה נורמטיבי ושגרתי בבית הזה". שכן נוסף סיפר כי "התחושות קשות מאוד, במיוחד כשזה קורה קרוב אליך. לא היו סימנים שמשהו כזה יכול לקרות".

דירת בני הזוג נמצאת בשכונת "מתחם 200", שכונה חדשה יחסית במזרח הוד השרון. מרבית השכונה בנויה מרבי קומות בהן מתגוררות משפחות צעירות. היא יועדה במקור לשכבה סוציו-אקונומית בינונית וגבוהה, ונחשבת לשכונה שקטה ושלווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully