וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמדברים על הנעדרים, מג'די לא מוזכר

יהושע בריינר

7.3.2008 / 16:47

טוראי מג'די חלבי נעלם לפני כשלוש שנים. היום הגיע אביו לרחוב שינקין בת"א, כדי לנסות ולהוציא את התושבים מאדישותם

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: איריס דומאני)

כמעט שלוש שנים חלפו מאז נעלם טוראי מג'די חלבי. איש לא יודע לאן נעלם, אולם העובדה כי מדובר בחייל העלתה את החשש כי חלבי, תושב דלית אל כרמל, נחטף על ידי ארגון טרור. אולם מאז הוא נשכח. כשמדברים על החיילים הנעדרים והחטופים, איש אינו זוכר את החייל הדרוזי שנראה לאחרונה ביישובו ב-25 במאי 2005, ומאז, אבדו עקבותיו.

עדויות רבות הגיעו למשטרה ולצה"ל מאותו היום, שטענו כי ראו את חלבי ביום העלמותו. לפי עדות אחת, מג'די נראה בצהריי אותו היום מוציא 50 ¤ מכספומט ביישובו, קונה במכולת המקומית, ונעלם. צה"ל אינו מזכיר את החייל בין נעדריו, ולאחר חיפושים ממושכים אחר קצה חוט אף הוצע פרס כספי על כל מידע שיביא לפתרון התעלומה.

היום (שישי) הגיע נג'יד חלבי, אביו של מג'די, לגינת שינקין על מנת לשוחח עם צעירים על האטימות בה נתקל משלטונות המדינה והאדישות של תושבי ישראל בעניין בנו. בעזרת הפעילות, שיזמו העמותות 'חברה טובה' ו'לחופש נולד', מקווים במשפחת חלבי כי גם התל אביבים יזכרו כי בין המגעים עם חיזבאללה על שחרור אודי גולדווסר ואלדד רגב, למגעים עם חמאס על שחרור גלעד שליט, יש עוד חייל אחד שמרבית תושבי המדינה כלל לא יודעים שנעלם ומה עלה בגורלו.

לפרטים אודות עמותת "חברה טובה" - www.hevratova.org.il
למסירת מידע או בירורים אודות הנעדרים - www.10million.org

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully