וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים הגיעו לערוך קניות בשדרות

שי מכלוף וספי קרופסקי

22.2.2008 / 15:30

יותר מ-10,000 בני אדם הגיעו לעיר מכל הארץ, ופקקים משתרכים בכניסות אליה. "שדרות נראית כמו ת"א ביום שישי בצהרים". הבוקר התפוצצו 2 קסאמים סמוך לעיר

שי מכלוף

(צילום ועריכת וידאו: שי מכלוף)

כשעתיים לאחר ששתי רקטות קסאם התפוצצו הבוקר (שישי) בשטחים פתוחים סמוך לשדרות, הגיעו יותר מ-10,000 בני אדם מכל רחבי הארץ לעיר ועוד אלפים עושים דרכם אליה. פקקי תנועה משתרכים בכבישים המובילים לעיר ובצירים המרכזיים שלה. האלפים הגיעו במסגרת שיירה שארגנו אנשי רוח ותקשורת במטרה לערוך קניות בעיר, ולחזק את תושבי העיר המופגזת מבחינה מורלית וכלכלית.

בין הבאים לעיר גם עשרות פעילי ארגונים חברתיים, חברי ארגון הסטודנטים, קהילות של דתיים וחילוניים ומועדוני רכב וספורט. "העיר גועשת ועמוסה", סיפר לוואלה! חדשות אחד מהאלפים הרבים. "שדרות נראית כמו תל אביב ביום שישי בצהרים".

"בוקר אחד התעוררתי, לאחר שהיו שני הרוגים ופצועים בשדרות", מספר אילן כהן, מארגן השיירה, והבנתי, שרק אם נגיע כולנו למקום שהתעלמנו ממנו - יצמח שוב האמון במערכות השלטון של המדינה. אנחנו במצב חירום. משבר אמון הוא המסוכן ביותר בין עם להנהגתו".

כמו כן, בתל אביב צעדו כמה עשרות סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב וממכללת ספיר להזדהות עם תושבי שדרות. תחת הסיסמא "לא מפקירים את שדרות ברוטשילד", צעדו הסטודנטים משדרות רוטשילד אל עבר מאהל המחאה הממוקם בכיכר רבין, שם התקבלו בתשואות מתושבי שדרות הנמצאים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully