וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציל של המגזר החרדי

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

16.6.2007 / 23:33

עירית שלג נריה, חובבת ים, למרות חזרתה בתשובה, מציגה את המיזם האופנתי הראשון שלה: בגד ים במראה הצנוע

את בגד הים החרדי והבלתי מתפשר שבתמונה תכננה והוציאה לפועל עירית שלג נריה (עם שותפתה יפה הירש), מי שעד שנת 95 היתה אחת השחקניות המבוקשות, השובבות והסקסיות שפעלו כאן. מאז חזרתה בתשובה, היא מתגוררת במרכז תל אביב עם משפחתה ועדיין פעילה בין השאר כשחקנית וכחובבת ים. "בגד הים החרדי הוא המיזם הראשון שלי בתחום האופנה", מספרת שלג נריה, "אבל בטח שלא האחרון כי העיסוק הזה תפס אותי לגמרי".

זהירות שאלה חילונית - אם ממילא רוחצים בחופים נפרדים מה הבעיה עם בגד ים קצת חשוף?

"בחוף הילטון בתל אביב למשל יש מציל מאד נחמד שמאד דואג לנשים, אבל גבר. חוץ מזה שלנשים שמורגלות מגיל צעיר בצניעות, לא תמיד נוח לחשוף את הגוף אפילו בפני נשים אחרות. הביקוש לבגד הים הזה מגיע מסתבר מכל מיני סוגי נשים. יש כאלה שהן לא חטובות "לפי הספר" ומעוניינות להסתיר קצת את הגוף, יש כאלה שמפחדות מנזקי השמש או סתם לא רוצות לחשוף את העור, יש נשים מבוגרות שלא מרגישות נוח עם חשיפה מוגזמת על החוף הים".

לטבילה בים הוא נראה נוח, אבל מה עם שחייה בבריכה?

"יש מכנס לייקרה מתחת לחצאית ובדגם עם החצאית הארוכה יש תיקתקים שמאפשרים הרמה של החצאית. יש גם דגמים עם חצאית קצרה יותר".

שלג נריה היתה נשואה בעבר לשחקן משה איבגי. השניים הביאו לעולם את השחקנית דאנה איבגי שעד לפני שנתיים התגוררה עם אימה ועם משפחתה החדשה, עד ששכרה דירה משלה. כיום שלג מגדלת את שני ילדיה משה-צבי ונעמי מבעלה השני ומופיעה גם בשתי הצגות איתן היא נוסעת ברחבי הארץ.

הצגה אחת היא תיאטרונוע – שילוב של סרט והצגה בשם "כמה עולה תקווה" – שתכניה הם יחסים בתוך המשפחה בצל סימפטומטים של דור שני לשואה והצגה נוספת חדשה וקלילה יותר בשם "זמנים מודרניים" שבה שלג נריה והשחקנית ורוניקה גוטליב מדברות על ההתפתחות הטכנולוגית המואצת של העשורים האחרונים וטוענות שקל יותר להתקדם מבחינת המדע מאשר מבחינת הטוהר הפנימי.

בגד הים החרדי מגיע בצבעים שונים והוא מושלם, מסבירה עירית, לחופשות משפחתיות במקרים בהן מצטרפת למשל עוד משפחה, שלא לומר משפחה עם בנים גדולים. במקרים כאלה לאם המשפחה אין הרבה ברירות, אלא לבלות למשל יום שלם על שפת הכנרת עם חלוק, שהוא כמובן פריט מסורבל שלא קשור לחופשה ולשהייה על החוף. "בגד הים שלנו פותר את הבעיה הזאת" היא מסכמת בסיפוק.

מחירו של בגד הים החרדי הוא 220 ש' והוא נמכר בחנויות בבני ברק ובמכירות ביתיות. לפרטים: גלים 052-4515021,
052-4317432

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully