וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריז'יט מקרון: "לעולם לא אצא מהבית בלי לבחור ביגוד נכון ובלי לסדר את השיער"

20.8.2017 / 14:04

רעייתו של נשיא צרפת העניקה ראיון ראשון מאז כניסת בעלה לתפקיד. על שער מגזין האופנה ELLE צרפת היא מככבת בטי-שירט וג'ינס של סן לורן ובז'קט בעיצוב דיור. בכתבה היא מדברת על היחסים עם גבר הצעיר ממנה ב-24 שנים: "אני עם הקמטים שלי, והוא עם הרעננות שלו"

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: המקרונים פוגשים את הטראמפים בביקור רשמי בפריז, יולי 2017.

בריז'יט מקרון על שער מגזין ELLE צרפת, ספטמבר 2017. Marc Seliger, סריקה
יודעת שבחרה נכון. בריז'יט מקרון על שער מגזין ELLE צרפת/סריקה, Marc Seliger

טרפת בריז'יט מסתמנת בצרפת, ולא - לא מדובר בקאמבק של בארדו. הבריז'יט של ימינו היא הגברת הראשונה של הרפובליקה, למרות שהיא עצמה לא ממש אוהבת את התואר הזה, "גברת ראשונה". רעייתו של הנשיא עמנואל מקרון העניקה ראיון ראשון מאז כניסת בעלה לתפקיד. הזוכה: מגזין ELLE, גרסת צרפת כמובן. על השער נראית מאדאם מקרון בארמון האליזה בשיק קז'ואלי, אם כי מבית אופנת-על. חולצת טי-לבנה וג'ינס צמוד של סן-לורן, וז'קט בגוון קרם של דיור.

בראיו, שחלק ממנו מתפרסם באתר הרשמי של המגזין, מקרון חושפת בגילוי לב את הזווית שלה על הקשר עם בעלה, מי שכידוע היה בעבר תלמיד שלה, וצעיר ממנה ב-24 שנים. בהתחלה היא נאבקה בעצמה. אמרה לו במפורש שהיא מעדיפה שהוא ישקיע בקריירה שלו בלעדיה. היא הייתה מודעת כל הזמן לרכילות שהחלה עוד בשלב שלא היה ביניהם שום דבר רומנטי, אבל מה שהיה חשוב לה זה רק ילדיה, סבסטיאן, לורנס וטיפן.

עוד באותו נושא

מאדאם מקרון, הסקיני והמיני: הסטייל של הגברת הראשונה בצרפת

לכתבה המלאה
בריז'יט מקרון במגזין ELLE, ספטמבר 2017. Marc Seliger, אתר רשמי
שיק קז'ואלי בארמון האליזה. מקרון בתמונה מתוך הכתבה/אתר רשמי, Marc Seliger

היא מודה שהיא יודעת שהיא פגעה בהם עם הגירושים מאביהם, וזה הדבר היחיד שמפריע לה היום, אבל היא יודעת שהיא בחרה נכון. הדברים נעשו בהדרגה, והיום היא שלמה עם ההחלטה הגורלית של חייה. כמובן, היא מגלה, הזוג הנשיאותי אוכל יחד ארוחת בוקר כל יום, "אני עם הקמטים שלי והוא עם הרעננות שלו, אבל ככה זה. אם לא הייתי עושה את הבחירה הזאת, הייתי מאבדת את החיים שלי. הייתי מאושרת עם ילדיי, אבל באותו זמן, הרגשתי שאני חייבת לחיות את 'האהבה הזאת' כדי להיות מאושרת לגמרי".

בסרטון המלווה את הראיון נראית מקרון בביגוד שאותו לבשה לצילום השער, ובתמונות נוספות עם בעלה, בדרך-כלל יד ביד, ועם אישים שהיא פגשה עד כה במסגרת תפקידה: מלניה טראמפ, ריהאנה ועוד. בכל המראות שלה משתקף טעמה האופנתי: אלגנטי, בלתי מתאמץ, עדכני, מחמיא לגזרתה הדקיקה (ולרגליים המופלאות הללו). הרבה סקיני ג'ינסים, עקבי סטילטו (בניוד או שחור), ז'קטים מחויטים בגווני מונוכרום (תכלת, לבן, אדום, כחול-נייבי), שמלות ערב שחורות קטנות וחליפות חצאית מחויטות. הכל מאת בתי אופנת-על צרפתיים כמובן. במיוחד ידוע הקשר החם שלה עם לואי ויטון ובני משפחת ארנו, בעלי השליטה בתאגיד LVMH המחזיק בבעלותו בבית האופנה הוותיק.

מלניה טראמפ לובשת דיור לצד בריז'יט מקרון בביקור בפריז יולי 2017. GettyImages
לא אוהבת את הכינוי "גברת ראשונה". מקרון עם הגברת הראשונה של ארה"ב, מלניה טראמפ, בחודש שעבר בפריז/GettyImages
בריז'יט מקרון מארחת את ריהאנה בארמון האליזה, יולי 2017. GettyImages
מארחת את ריהאנה בארמון האליזה/GettyImages

נושא האופנה, איך לא, כמובן עולה בראיון. מקרון מביעה את הערצתה לניקולה גסקייה, המנהל הקריאטיבי בלואי ויטון מאז 2013, ולקרל לגרפלד, המנהל הקריאטיבי האגדי בשאנל ופנדי, שאת שניהם היא מחשיבה כחברים. כמעצבים נוספים המועדפים עליה היא מציינת את אוליבייה רוסטאן מבלמיין ואת אלכסנדר וותייה. היא גם מסבירה, באופן מעניין, שהחצאיות המועדפות עליה הן באורך מעל הברך, אך לא מיני. אבל מודה שבצעירותה היא אהבה ללבוש חצאיות מיני ונהגה ללבוש אותן רבות כשיצאה לרקוד במועדונים. בשלב מאוחר יותר היא עברה מחצאיות קצרות מאוד לארוכות מאוד, אבל אז סבתא שלה ראתה אותה ואמרה לה: "אלוהים, את נראית כמו סבתא נרגנת", אז היא החליטה שלא עוד.

בריז'יט טרונייה מקרון בחליפת חצאית תכלת של לואי ויטון בטקס ההשבעה 14 במאי 2017. רויטרס
עם בעלה הנשיא בטקס ההשבעה, לובשת חליפת חצאית בעיצוב לואי ויטון/רויטרס
בריז'יט מקרון (ראשונה משמאל) עם ברנאר והלם ארנו בתצוגת סתיו/חורף 2017 של לואי ויטון בפריז, מרץ 2017. GettyImages
אורחת אישית. מקרון עם בני הזוג ארנו, בעלי השליטה בתאגיד לואי ויטון/GettyImages

כשהיא נשאלת האם נמאס לה לפעמים מהדיונים האינסופיים על הביגוד שלה, המורה לשעבר והפמינסטית על-פי הגדרתה, עונה: "למה לא, אם זה עוזר קצת לתעשיית האופנה הצרפתית? אני ממש בעניין של אופנה, ויש פסינציה של העולם על רעיון האישה הצרפתיה. אני תמיד משקיעה מאמץ באופן שבו אני מציגה את עצמי. אתם יכולים לשאול את הילדים שלי או התלמידים לשעבר. אני לעולם לא אצא מהבית בלי לבחור ביגוד נכון ובלי לסדר את השיער. התוצאות עשויות להיות מגוונות, אבל אני לא יכולה אחרת".

עם התואר האמריקאי במקור, First Lady, היא אומרת שקשה לה להזדהות, ומספרת שבכל פעם שהיא שומעת אותו היא מביטה מעבר לכתף על מנת למצוא את מי שמתכוונים אליה, כי היא "לא מרגישה כמו 'גברת ראשונה' או 'גברת אחרונה', אלא פשוט בריז'יט מקרון".

בריז'יט ועמנואל מקרון מגיעים לתערוכה ב-  College Royal et Militaire de Thiron-Gardais , תירון גרדה, צרפת, יוני 2016. GettyImages
"הרגשתי שאני חייבת לחיות את האהבה הזאת כדי להיות מאושרת לגמרי". בני הזוג מקרון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully