וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החודש האופנתי הכי משוגע של סלין דיון

27.7.2017 / 17:00

הזמרת הציגה שלל הופעות בלתי נשכחות, שחושפות אישיות מלאת ביטחון עם הבנה באופנה וטונות של הומור ומודעות עצמית. לקראת גיל 50 היא טורפת את החיים מחדש - בבגדים מוגזמים, לעתים על גבול הטירלול - ולנו לא נותר אלא ליהנות מכל הטוב הזה

Vogue

בווידיאו: סליון דיון משתלטת על שבוע הקוטור בפריז, עבור אתר ווג. מומלץ לצפייה בלופ.

שנה עברה מאז המהפך האופנתי המטורף של הזמרת המצליחה סלין דיון, והחודש ללא ספק ניתן כבר להכריז: לא מדובר בפאזה חולפת. אתר ווג הקדיש לה לאחרונה לא מעט כתבות והכתיר אותה בתור "הדיווה האולטימטיבית של הקוטור בפריז", וזה אחרי אינספור אייטמים שכובשים את הרשת בתקופה האחרונה. אז איך הפכה פתאום מישהי שנמצאת בכותרות כבר שנים לאייקון אופנה בגיל 48?
נראה שהפוטנציאל הפאשניסטי של דיון הקנדית תמיד היה קיים כאופציה הנמצאת מעבר לפינה.

עבור פרפורמרית ותיקה בעלת קול נדיר וגוף חלומי, המייקאובר הנדרש יכל בעצם לקרות בכל רגע נתון ובמרחק של שיחת טלפון אחת לסטייליסט שנמצא בעניינים. אבל בפועל, רק אחרי שהמלכה של לאס וגאס איבדה את בעלה ואת אחיה בתחילת השנה שעברה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, היא התפנתה ליצירת אחד המהפכים המוצדקים והמדויקים שנראו.

לוהט או פאתט? #1 טקס פרסי הבילבורד

סלין דיון בטקס פרסי הבילבורד בלאס וגאס מאי 2017. GettyImages
שרוולים עם הצהרה ומחשוף עמוק בשמלה בעיצוב סטפן רולנד. לאס וגאס, מאי 2017/GettyImages

למשימה נבחר הסטייליסט לואו רוץ', שברשימת לקוחותיו נמצאות גם אריאנה גרנדה וזנדאיה, ובעבר היה בעל חנות לאופנת וינטג' בהארלם, אליה עלו לרגל סטייליסטים מפורסמים אחרים בזכות טביעת עין חדה בבחירת פריטים בעלי נוכחות ורלוונטיות עכשווית.

הזיווג בין השניים התגלה כסינרגיה מופלאה, ובשנה האחרונה בזכות הופעותיה המתוקשרות של סלין - שניהם קיבלו ערימות של סיקורים כדמויות מפתח בסצנה האופנתית. העורך ג'ורדן ביקהאם מאתר ווג בחר לתאר את ביקורה המתועד של הזמרת בשבוע הקוטור בפריז כ"רומן קסום". כי מעבר לאאוטפיטים אותם בחרה והחליפה בתדירות של ילדה נרגשת בחנות ממתקים, קשה היה להתעלם מהאנרגיה השמחה והממגנטת אותה השפריצה לכל עבר בכל רגע נתון.

עוד באותו נושא

אנשים פשוט בשוק מהנעליים האלה של בלה חדיד

לכתבה המלאה

כל אחת מהבחירות - אם זו חליפת טרנינג כחולה של המותג off white, מעיל מהפנט של גוצ'י מעל מכנסי קולטס ירוקים או שמלה פרחונית של ג'ימבטיסטה ואלי - הייתה סופר מוצלחת וחשפה אישיות מלאת ביטחון עם הבנה באופנה וטונות של מודעות עצמית.

במערכת ווג הקדימו להבין שיש לתעד את כל הפאן הזה, ויחד עם דיון נשלח לפריז צוות צילום שליווה אותה לתצוגות ולצילומי וידיאו בהם היא מודדת ומשתעשעת עם דגמים מהמסלולים של שאנל, ולנטינו, דיור, מרג'יאלה ועוד.

תמונה נוספת ואינטימית יותר פורסמה בחשבון האינסטגרם של מגזין האופנה הנחשב, בה נראית הדיווה נחה בעירום מרומז בין הסשנים השונים. כעת כשהיא כבר בגיל 49 נראה שסלין דיון חוגגת את החיים מחדש, ולא נותר לנו אלא לקבל קצת השראה וליהנות מכל הטוב הזה שהיא מפזרת לעולם.

מצעד הלוקים המדהימים של סלין דיון. מה לוקח? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully