וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הנוצץ זהב: מה לבשו הכוכבות לטקס האוסקר?

27.2.2017 / 8:33

למרות הפדיחה הגדולה על הבמה, בגזרת האופנה היו הצלחות. גם השנה כלל השטיח האדום ערימות של גלאם, השראות מושקעות מעשורים קודמים ושליטה של אופנת-על אירופאית, כשהפעם היתה נטייה לשמלות בגוונים זהובים שיתאימו לפסלון הנחשק. בלטו בהיעדרם: המחשופים. אז מי לבשה מה?

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: הכוכבות מגיעות לטקס ומצטלמות על השטיח האדום.

אמה סטון - ז'יבנשי

אמה סטון לובשת ז'יבנשי בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
שיקית ואלגנטית בשמלת קוטור מחורזת ברוח שנות ה-20/GettyImages

כשאת מועמדת עם סיכויים גבוהים לזכות, את לובשת שמלה מוזהבת שתיראה מצוין עם הפסלון המוזהב. והיא אכן זכתה. כוכבת "לה לה לנד", הסרט שהזכיר לנו כמה התגעגעו למיוזיקלס בקולנוע, נראתה מצוין בשמלת קוטור מחורזת ברוח שנות ה-20 מבית אופנת-העל הצרפתי ז'יבנשי, בגווני ניוד וזהב, שלמעשה הייתה אחד העיצובים האחרונים והטובים של המעצב היוצא ריקרדו טישי. וזוהי לא הפעם הראשונה שסטון הציגה טעם אלגנטי מוקפד. סידור שיער בנוסח רטרו שנות ה-40 השלים מראה הוליוודי של פעם. תכשיטי טיפאני אנד קו - עגילים ושתי טבעות בלבד - היו טאץ' משלים במידה הנכונה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אמה סטון לובשת ז'יבנשי בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
אחד העיצובים האחרונים והטובים של ריקרדו טישי/GettyImages

מריל סטריפ - אלי סעב

מריל סטריפ לובשת אלי סעב בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
עם קוטור לבנוני קשה לטעות/GettyImages

לאחר ריב מתוקשר עם קרל לגרפלד (שטען שהיא ויתרה על שמלת שאנל לטובת "מעצב ששילם לה"), מריל סטריפ הגיעה לטקס בשמלת אלי סעב שהייתה שווה הכל. אחרי הכל, עם קוטור לבנוני קשה לטעות. שמלת האוף-דה-שולדר הייתה אחת המוצלחות בשנים האחרונות של המועמדת עבור תפקידה הקורע ב"פלורנס פוסטר ג'וניור". משב רוח רענן על השטיח האדום נוצר גם בזכות ארנק-קלאץ' של שרלוט אולימפיה ותכשיטי פרד לייטון.

ניקול קידמן - ארמני פריווה

ניקול קידמן לובשת ארמני פריווה בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
חריזת ערבסקות ומניקור שמפניה להשלמת מראה זוהר/GettyImages

זוכת האוסקר בעבר, שהציגה משחק נוגע ללב ב"סארו - הדרך הביתה", הציגה גם אופנה מוצלחת על השטיח האדום. וכמובן, לא בפעם הראשונה. בשמלת ארמני פריווה חובקת גוף וצוואר עם חריזת ערבסקות ועקבי סטיוארט וייצמן, היא הזכירה לנו מדוע היא נחשבת לאחת המתלבשות המצטיינות בהוליווד, וגם עוד פרט אחד לא פחות חשוב - לגברת קידמן יש גזרה הורסת ועור פורצלן קורן. תכשיטי ווינסטון ומניקור שמפניה השלימו מראה זוהר.

דקוטה ג'ונסון - גוצ'י

דקוטה ג'ונסון לובשת גוצ'י בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
מראה לא אופייני עם שמרנות לא מוסברת/GettyImages

לאחר סדרת מראות סקסיים החושפים גזרה משגעת ועור יפה, דקוטה ג'ונסון בחרה בשמלה ההפוכה מכל מה שהיא לבשה בפרמיירות המתוקשרות של "50 גוונים של אפור" והמשכו החדש. בשמלת ג'וצי מוזהבת סגורה מכל עבר, הנצר למשפחה ההוליוודית הפתיעה עם מראה לא אופייני שלא בטוח שהחמיא לה. חשנו פה קצת שמרנות לא מוסברת. לגוצ'י יש הרבה יותר מה להציע, לא?

רות נגה - ולנטינו

רות נגה לובשת ולנטינו בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
טוב טעם בלוק רומנטי עם השפעה ויקטוריאנית/GettyImages

מי שהציגה הופעה נוגעת ללב ב"לאבינג" העוסק בהתמודדותו של זוג מעורב בווירג'יניה של שנות ה-50, הציגה גם אופנה רומנטית על השטיח האדום. בשמלת קוטור אדומה של ולנטינו עם צווארון גבוה, כתפיים מודגשות ושרוולים ארוכים עם השפעה וויקטוריאנית, השחקנית האירית המוכשרת בלטה על השטיח האדום באופנת-על איטלקית מלאת טעם ואלגנטיות. הסרט הכחול הוא כמובן הבעת תמיכה ב"איגוד האמריקאי לחירויות אזרחיות" (ACLU), ארגון המשחק תפקיד מרכזי ב"לאבינג".

רות נגה לובשת ולנטינו בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
צווארון גבוה, כתפיים מודגשות ושרוולים ארוכים/GettyImages

קרלי קלוס - סטלה מקרטני

קרלי קלוס לובשת סטלה מקרטני בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
מראה אצילי, קלאסי, פשוט ובטוח בעצמו/GettyImages

בין שלל השמלות המנצנצות ועמוסות הדיטיילים, בולטת לטובה קרלי קלוס, בשמלה לבנה א-סימטרית בעיצוב סטלה מקרטני, שמשדרת מראה אצילי, קלאסי, פשוט ובטוח בעצמו. וכן, האמת חייבת להיאמר: צריך גוף של דוגמנית-על בשביל להסתובב עם הדבר הזה. אהבנו מאוד את סידור השיער ואת הצ'וקר בגרסת הבלינג.

אלישיה ויקנדר - לואי ויטון

אלישיה ויקנדר לובשת לואי ויטון בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
שמלת תחרה מדורגת במראה שונה מכל מה שלבשה קודם/GettyImages

מאיפה השיזוף? זאת השאלה שעולה לראש ממבט חטוף באלישיה ויקנדר ובעור הברונזה המושלם שלה, הרבה לפני ששואלים מי עיצב את השמלה המוצלחת. השחקנית השוודית, שהיא גם רקדנית מוכשרת, לבשה באופן צפוי לואי ויטון (היא סוג של פרזנטורית), אבל הצליחה להפתיע עם מראה רענן ושונה מכל מה שהיא לבשה קודם מבית אופנת-העל הצרפתי. שמלת התחרה המדורגת עם המכפלת האסימטרית - ארוכה מאחור, קצרה מקדימה - החמיאה לגזרה הדקיקה והחטובה שלה, וגם הקנתה לה מראה קליל וצעיר. סידור שיער גבוה ופרוע למדי הדגיש מחרוזת יפהפיה מבית בולגרי. סנדלי עקב רבועים ולא ממש גבוהים, גם הם מבית לואי ויטון, לקחו את רעיון הנוחות קצת יותר מדי ברצינות. אבל בסך-הכל מראה מקסים למדי.

ג'סיקה ביל - קאופמן פרנקו

ג'סיקה ביל בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
לקחה סיכון עם שמלת פאייטים בגוון נחושת מרצד/GettyImages

מי שליוותה את בעלה, המוזיקאי ובמקרה של אתמול המגיש הלוהט ג'סטין טימברלייק, משכה תשומת לב מוצדקת על השטיח האדום. ג'סיקה ביל לקחה סיכון עם שמלת פאייטים בגוון נחושת מרצד. השמלה מבית קאופמן פרנקו הוכיחה לא רק תעוזה, אלא טעם מהוקצע. תכשיטי טיפאניס ומחרוזת פרנזים השלימו מראה גדול מהחיים. גוון השיער הכהה יחסית התגלה כמחמיא לה. באופן כללי, היא הציגה מראה מפוסל מרתק. פסלון מהלך על השטיח האדום.

ג'סיקה ביל בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
מחרוזת פרנזים להשלמת מראה גדול מהחיים/GettyImages

מישל וויליאמס - לואי ויטון

מישל וויליאמס לובשת לואי ויטון בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
ללא ספק אחת השמלות הנוחות שראינו בטקס/GettyImages

מישל וויליאמס בחרה בשמלת לואי ויטון יפה ומחמיאה שללא ספק הייתה אחת הנוחות בטקס אתמול. חצאית הקרם המחורזת והארוכה ללא כל שסעים והחלק העליון השחור עם מחשוף הווי יוצרים שמלה נדירה שמתאימה גם לשטיח האדום וגם למסיבות שאחרי.

היילי סטיינפלד - ראלף אנד רוסו

היילי סטיינפילד בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
מתלבשת יותר טוב משחקניות מנוסות ממנה/GettyImages

הוליווד הצעירה עם ייצוג ראוי! היילי סטיינפלד המתוקה בשמלת ראלף אנד רוסו סופר-רומנטית בגוון אזוביון עם צווארון ראפלס ופרינט פרחי מים מגובים בדיטיילים רומנטיים. בזכות הלוק הזה היא מבססת את מקומה כפאשניסטה של ממש. השחקנית בת ה-20 לא רק מוכשרת, היא גם יפה והיא יודעת להתלבש מצוין, הרבה יותר טוב משחקניות מנוסות ממנה על השטיח האדום. אהבנו גם את האיפור בגווני חום, ורוד וניוד ואת תכשיטי ניל ליין.

קירסטן דאנסט - דיור

קירסטן דאנסט בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
בלתי נינוחה ובלתי טבעית/GettyImages

נכון שבגד גוף מחטב שלוחץ על המקומות הנדרשים ויוצר מראה מרשים הוא מאסט בכל טקס שטיח אדום הוליוודי, אבל צריך גם לדעת לא להגזים. עם מותניים בהיקף זעום כל-כך, קירסטן דאנסט נראתה בלתי נינוחה ובלתי טבעית. נדמה שהיא ניסתה ליישר קו עם איורי אופנה חסרי פרופורציה. שמלת הדיור שהיא לבשה הייתה בסך-הכול די יפה. סנדלי העקב המחודדים עם פרח התלת-ממד הקדמי, דגם שאהוב עליה כל-כך, היו כתמיד השלמה קוקטית, כמו גם מחרוזת היהלומים העדינה.

ויולה דיוויס - ארמני פריווה

ויולה דייוויס בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
מעולם לא חששה מצבעים עזים/GettyImages

זוכת פרס שחקנית המשנה עבור תפקידה ב"גדרות" בחרה בשמלת ארמני פריווה, ליין הקוטור של מעצב-העל האיטלקי, בגזרת אוף-דה-שולדר, צווארון קולר ושובל. לאחר שמלת מייקל קורס הצהובה שלה בגלובוס הזהב, הקולור בלוק האדום העז של אתמול הוא הוכחה ניצחת שהשחקנית המוכשרת מעולם לא חששה מצבע. צמיד זהב יחיד היה בחירה נכונה שהשלים מראה בלתי מתאמץ.

ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
יש מצב שהיא לובשת את אותה שמלה כל הזמן, רק עם שינויים קטנים/GettyImages

נכון שהיא הגישה את חלק ה"לזכרם" - המחווה לכל מי שמת במהלך השנה החולפת מאז הטקס הקודם, אבל ג'ניפר אניסטון חייבת לתת הזדמנות גם לצבעים אחרים מלבד שחור. נצנצים בכל מקום לא הפכו את הבחירה שלה לשונה מכל-כך הרבה פעמים בעבר בהן היא נראתה בשחור הבטוח הכה חביב עליה. בנוסף, גם הגזרה לא הייתה שום דבר חדש. יכול להיות שהיא לובשת את אותה שמלה כל הזמן רק עם שינויים קטנים.

רוני מארה - H&M קונצ'נס

רוני מארה לובשת H&M קונצ'נס למסיבת וניטי פייר לאחר האוסקר, פברואר 2017. GettyImages
הכוכבת לבשה H&M. רוני מארה/GettyImages

רוני מארה לא נראתה על השטיח האדום של האוסקר אתמול, אבל היא כן בילתה במסיבת מגזין וניטי פייר לאחר הטקס. באופן מפתיע, הכוכבת שבדרך-כלל מעדיפה קוטור אירופאי, בחרה בשמלת H&M. השמלה שנראתה לחלוטין כמו פריט ready-to-wear לגיטימי ממסלול שבוע אופנה, היא מקולקציית קונצ'נס (Conscious Exclusive) של ענקית האופנה השוודית. מדובר בליין ביגוד ואקססריז העשויים חומרים ממוחזרים או טבעיים ובתנאי ייצור הוגנים. כלומר, אופנה מצפונית המתחשבת בסביבה. העלויות, כמו שאפשר לצפות מ-H&M, נגישות לחלוטין. וכמ ושאפשר לראות על מארה, המראה הולם בהחלט אירוע כמו אפטר-פארטי של האוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully