וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: זה לא הגיל, זה העגיל

15.9.2014 / 7:29

קרל לגרפלד מחייה מחדש את הפרינט ומוציא עיתון יומי, ג'רמי סקוט ומיילי סיירוס מציגים קולקציית אקססוריז משותפת, אלכסה צ'אנג דוהרת בקליפ של לונגשאמפ, מעצבת בת 13 מגיעה עד לשבוע האופנה בניו יורק, וטרנד חדש בפתח: פירסינג גבה אול-אובר. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: קרל לגרפלד משיק עיתון יומי

שאנל משבוע הקוטור בפריז סתיו-חורף 2014-15. GettyImages
מעכשיו גם מוציא לאור. קרל לגרפלד מחפש ריגושים חדשים/GettyImages

בגיל 81 קרל לגרפלד לא מסתפק בתואר "הקיסר", בניהול האמנותי של פנדי ושאנל, בתחביב הצילום שלו, או בלהפוך לבובת ברבי. כעת הוא מתכוון להוסיף לרזומה העשיר את הטייטל מוציא לאור. החל מה-20 בספטמבר, ערב שבוע האופנה בפריז, מתכוון מעצב העל הגדול בעולם לחנוך עיתון יומי, העונה לשם הפשוט וחד-משמעי - "The Karl Daily". העיתון יופץ בשבע ערי כרך אירופאיות, בהן הוא מתחזק את חנויות המותג הפרטי הקרוי על שמו. בעתיד הלא רחוק יופץ העיתון גם בסין וביעדים ברי מזל אחרים מחוץ לאירופה. לפי ההערכות לא נראה כי אנה וינטור צריכה להתחיל לחשוש. באופן לא מפתיע, ה"דיילי קרל" יעסוק בעיקר בתכנים הנוגעים לקו האופנה של לגרפלד, צילומי אופנת-רחוב, חידושים והפתעות, ביניהן קומיקס ואפילו מדור סאטירי.

הסטילס: ג'רמי סקוט ומיילי סיירוס מפתיעים בשבוע האופנה בניו יורק

ג'רמי סקוט ומיילי סיירוס בשבוע האופנה בניו יורק. AP
היפים מלוכלכים. מיילי וג'רמי בזוגיות המפתיעה של השנה בשבוע האופנה בניו יורק/AP

הטיזר שנזרק לאוויר על ידי ג'רמי סקוט לפני כשלושה שבועות בטקס ה-VMA אודות שיתוף פעולה אפשרי בינו ובין מיילי סיירוס, התברר במהלך שבוע האופנה בניו יורק כאמיתי. סקוט חנך שת"פ מסקרן במיוחד במהלך התצוגה שלו, כשהציג יחד עם סיירוס את הבייבי המשותף - קולקציית אקססוריז בשם "Dirty Hippy", שמורכבת מבובות, צעצועים ומיני פלסטיקים צבעוניים עם ניחוח של ניינטיז. תעלול יחצ"ני, גימיק שיווקי או חיבור אותנטי ומעורר השראה - שיתוף הפעולה המפתיע בין המעצב המופרע לזמרת הפופ המופרעת אף יותר, הוביל לאחד משיאי שבוע האופנה בניו יורק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הוידאו: אלכסה צ'אנג מעוררת קנאה בסרטון החדש של לונגשאמפ

החיים יפים כשאת אלכסה צ'אנג, כפי שהאיט-גירל העסוקה טורחת להזכיר לעולם בסרטון הפרסומת החדש של לונגשאמפ. בית האופנה הפריזאי היוקרתי שנודע בעיקר בשל תיקיו האופנתיים, החליט שלא להסתפק רק בסטילס, ולביים בנוסף טיזר קטן וחלומי בדמות קליפ קולי כמו שרק איט-גירל אמיתית יכולה להוביל. וכך, בתוך ארמון צרפתי מסוגנן, מטיילת לה האלכסה בין הררי נעלי סניקרס מנומרות לתיקי עור מעוצבים, כשהיא לבושה בחצאית טניס וטי-שירט, וחבושה בכובע מצחייה. בזמן שהיא דוהרת במסדרונות הארמון, היא מוצאת זמן לעלעל בספרה "IT", להאזין לחבריה ההיפסטרים באוזניות, לפלרטט עם הפסנתר ולדגמן מול המראה.

הטרנד: פירסינג גבה אול-אובר

הדוגמנית קיה לואו מדגמנת גבות מחוררות מחוץ לתצוגה של רודארטה בשבוע האופנה בניו יורק. GettyImages
הטרנד הבא? הדוגמנית קיה לואו מחוץ לתצוגה של רודארטה בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

מבין שלל הגירויים הוויזואליים שהפציצו את חוש הראייה בשבוע האופנה בניו יורק, היו כמה בודדים שקשה היה להתעלם מהם ולהמשיך לסדר היום - אחד מהם הוא הסטיילינג היצירתי בתצוגה של רודארטה, או ליתר דיוק אלמנט ספציפי ומקורי, מחוספס ומעודן בו זמנית. כראייה, האינסטגרם הוצף בתמונות של גבות, על ומחוץ למסלול התצוגה, כאשר המשותף לכולן הוא רצף עגילי הפירסינג המעטר אותן לכל אורכן. אזעקת טרנד? קרוב למדי.

הנערה: איזבלה רוז טיילר, מעצבת אופנה בת 13

איזבלה רוז טיילר, מעצבת אופנה בת 13, בשבוע האופנה בניו יורק. AP
לאן היא תגיע בגיל 21? איזבלה רוז טיילר בשבוע האופנה בניו יורק/AP

בזמן שיתר בנות גילה היו עסוקות בלרייר על ג'סטין ביבר או בלהעלות זכרונות נוסטלגיים מהבת מצווש, איזבלה רוז טיילר העדיפה שלא לבזבז את הזמן ולדהור כל הדרך אל שבוע האופנה בניו יורק. טיילר, ילידת טקסס ובת פאקינג 13, הציגה בשבוע שעבר בבריאנט פארק, לצד שמות כמו מארק ג'ייקובס, אלכסנדר וונג ומייקל קורס, אך אל תטעו - לא מדובר בקולקציה הראשונה שלה. את מותג האופנה הנושא את שמה חנכה הילדונת בגיל 9, כשבגיל 11 היא כבר סיימה את התיכון ונרשמה ללימודים בקולג', ובגיל 12 היא התחילה למכור את העיצובים שלה ברשת נורדסטרום האמריקאית. אמביציה היא האנדרסטייטמנט של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully