וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: איט-גירלז לא מתות

1.9.2014 / 12:20

קלואי סביני עושה את הצעד המתבקש ומשיקה ספר; וינונה ריידר מציתה געגוע בקמפיין לראג אנד בון; מיילי סיירוס מתערטלת ומתעדת עבור קרל לגרפלד; איזבל מארה מציגה כפכפי בירקנשטוק בגרסת הקוטור; ואיט-גירל בת 11 בלבד מצטרפת לעולם האופנה. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: קלואי סביני, עכשיו הספר

קלואי סוויני. GettyImages
קלואי סביני, בקרוב על המדפים/GettyImages

הרבה לפני שאלכסה צ'אנג למדה להתאים בין חצאית לנעליים, הייתה זו קלואי סביני שהפיחה רוח חיים בצמד המילים הקסום "It girl". כעת, רגע לפני שהיא חוגגת יום הולדת 40, הבחורה עם האטיטוד הכי נכון מאז שנות התשעים עושה את הצעד המתבקש ומשיקה ספר. אולי זה לא מרגש כמו ספר חדש של הארוקי מורקמי, אבל כן מדובר בספר חובה עבור כל פאשניסטה עם זיקה לדיסטורשן וסרטי אינדי. הספר החדש הנקרא בפשטות נטולת יומרות, "Chloe Book" יראה אור באפריל 2015. הספר יצא בהוצאת ריזולי הנחשבת, ויעניק הצצה אינטימית לחייה של הנערה הנכונה הנצחית - החל מצילומי הדוגמנות בצעירותה, דרך תמונות נוסטלגיות מתקופת התיכון וכלה בכל מה שנוסך השראה באחת המוזות הלוהטות של התעשייה.

הוידאו: וינונה ריידר נוסטלגית בקמפיין הסתיו של ראג אנד בון

הקאמבק המשמח של וינונה ריידר במסגרת קמפיין החורף של ראג אנד בון, יוצא מגבולות הפרינט וזוכה גם לגרסה מתוסרטת הכוללת מכונות מזל, משחקי וידיאו, שלטי ניאון, רכבת הרים נטושה, מזח מעונן ואטיטוד מלא קסם. הבחורה הכי קולית שידע המסך הגדול בשנות התשעים, חוזרת לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב, ומציתה געגוע בקמפיין הוידיאו החדש של המותג הניו-יורקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הסטילס: מיילי סיירוס מצטלמת בעירום לקרל לגרפלד במגזין V

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידנים שמיילי סיירוס לא התפשטה ונשארה לתעד, והנה הפופ-סטאר המעייפת מרוב פרובוקציות חוזרת להתערטל. האיוונט: צילומי שער והפקת אופנה למגזין V, בניצוחו של מאסטרו קרל לגרפלד. מעצב-העל חובב הצילום, צילם את סיירוס במגוון וריאציות של עירום אמנותי עבור מגזין האופנה האדג'י. להלן התוצאה.

הנערה: איט-גירל בת 11 ושמה מאדי זיגלר

היא אולי יותר ילדה מאשר נערה, אבל זה לא עוצר בעד מאדי זיגלר הרקדנית בת ה-11 לסחרר אחריה את עולם האופנה. באפריל האחרון היא היממה בקליפ השנוי במחלוקת של סיה 'שנדליר', וכעת היא מדגמנת עבור מגזין האופנה הבועט DAZED AND CONFUSED. חמושה בפאות צבעוניות, סטיילינג עם קריצה לאייטיז, טונות של כריזמה וקסם ילדי כובש - הילדונת הזו מסתמנת לחלוטין כדבר הגדול הבא.

הטרנד: הנעליים של בירקנשטוק, עכשיו הקוטור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידיעת שונאות הסטילטו: הקונספט של "נוחות זו לא מילה גסה" מתכוון להמשיך לדהור גם בשנה הבאה. אולי בהשפעת מגמת הנורמקור הסוחפת, ואולי פשוט בגלל הכמיהה הפשוטה לנונשלאנטיות נטולת מאמץ - הכפכפים של בירקנשטוק מסרבים להיעלם. מותגי עילית נוסח ג'יאמבטיסטה ואלי וסלין כבר החליטו לאמץ את הלהיט, וכעת הולכת בעקבותיהם גם המעצבת הרוקנ'רולית איזבל מארה שמציגה את הגרסה שלה לטרנד - כפכפי עור בחיפוי ניטים מתכתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully