וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרח על קרח: אנה וינטור מבצעת את אתגר דלי הקרח

21.8.2014 / 13:19

מלכת הקרח מפשירה? בצעד מפתיע עורכת ווג ארה?ב אנה וינטור מקבלת את אתגר ALS וסופגת דלי מי קרח על הראש. עולם האופנה תרם את חלקו. צפו בחורבן הקארה

מלכת הקרח מפשירה? עורכת ווג ארה?ב אנה וינטור מפתיעה ומקבלת את אתגר הקרח. האגדה המהלכת בת ה- 64, בניגוד לצפוי, קיבלה את האתגר שהציבה בפניה בתה בי שייפר והסכימה לספוג דלי מי קרח על הראש. בסרטון קצרצר שעלה באתר ווג נראית הגברת הראשונה של האופנה בחברת ילדים בני משפחתה מסבירה מה קורה פה: ?אני אנה וינטור, עם משפחתי, מקבלת את האתגר הדלי של als שהציבה בפני בתי ואני מציבה את האתגר בפני רוג?ר פדרר ודומיניק ווסט (הטניסאי השוויצרי ושחקן הקולנוע והטלוויזיה הבריטי. נ.ס). רוג?ר ודומיניק, יש לכם 24 שעות".

שנייה אחר-כך חרב הקארה המפורסם שבדרך כלל לא זז ממקומו. 25 שניות של חיזיון לא ייאמן. השטן הסכימה לשלוח את הפראדה לניקוי יבש.

בתה של אנה וינטור מאתגרת את אמה

האתגר הוצב בפני וינטור, כאמור, על-ידי בתה בי שייפר (27). בוגרת לימודי משפטים הנראית דרך קבע לצד אמה בשורה הראשונה של תצוגות שבועות האופנה. עם זאת, היורשת לכאורה מסרבת לעסוק רשמית בעיתונות אופנה, וזאת למרות נסיונות שכנוע בלתי נלאים מצד אמה. וינטור, אגב, היא לא אושיית האופנה היחידה שמקבלת על עצמה את האתגר. קדמו לה הטופ מודלס ג'יזל, קייט אפטון ואלסנדרה אמברוסיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרגע היא נראתה כמו בשורה הראשונה של תצוגת בית אופנת על/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורגע אחרי כבר לא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ALS (מחלת הנוירון המוטורי או מחלת לו גריג, כפי שהיא ידועה) היא מחלה ניוונית הפוגעת בתאי מערכת העצבים המרכזית וההיקפית הקשורים לתנועה. מרבית החולים בה נפטרים כתוצאה מסיבוכים של כשל ריאתי ודלקת ריאות כשנתיים עד שלוש מן האבחון.

אתגר דלי הקרח הוא פעילות המציבה בפני המשתתף בה החלטה בעלת שתי אפשרויות: לשפוך על ראשו דלי מלא במי קרח, או לתרום 100 דולר לעמותות ALS, במטרה לעורר מודעות למחלה הקשה. האתגר הפך לתופעת רשת החודש, כשהמונים צילמו את עצמם משתתפים באתגר בכל כלי המדיה החברתית, כולל ידוענים רבים.

שלשום (ג'), עמותת ה-ALS האמריקאית הודיעה כי היא קיבלה תרומות בסך 22.9 מיליון דולר בהשוואה ל-1.9 מיליון דולר שהתקבלו בתקופה המקבילה אשתקד.

עולם האופנה, יש לציין, תרם את חלקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully