וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: קים קרדשיאן, קודם כל ישראלית

18.8.2014 / 15:31

קים קרדשיאן מצטרפת לרשימת הלקוחות של המעצב אלון ליבנה, שער גיליון ספטמבר של ווג ארה"ב דולף לרשת מאחורי גבה של הבוסית אנה, לארה סטון מככבת בקליפ חדש של הבלאק קיז, שרשראות הבטן עושות קאמבק ו-FKA twigs היא הנערה הנכונה החדשה

הדיבור: גיליון ספטמבר של ווג דולף לרשת ומעורר סערה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קץ שלטון הסלבס? גיליון ספטמבר של ווג האמריקאי שדלף לרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שכל העולם המתין בכיליון עיניים לגלות מי היא סלב השער התורנית של אנה וינטור, שלפה עורכת ווג מכובעה האופנתי לא שפן אחד, אלא שלושה. גיליון ספטמבר של ווג האמריקאי, הנחשב לגיליון החשוב והיוקרתי ביותר בשנה, אירח בשנים עברו איקוניות אופנה מפורסמות נוסח ג'ניפר לורנס, ליידי גאגא, האלי ברי, שרה ג'סיקה פרקר, ניקול קידמן וקירה נייטלי. לכן הבחירה בשלוש דוגמניות צעירות, לוהטות ככל שיהיו, מעוררת לא מעט פליאה. לא נופתע לגלות אם השער המדובר הודלף לרשת על ידי גורם מהמגזין עצמו במטרה לעורר הייפ. כל שנותר לראות הוא האם תיתכן חזרה לימי הדוגמנות הזוהרים מן העבר, והאם יצליחו הסופרמודלס לגבור מחדש על תרבות הסלבס.

הסטילס: קים קרדשיאן מרימה לאלון ליבנה

קים קרדשיאן לובשת אלון ליבנה. אינסטגרם, צילום מסך
שם חדש ברשימת ה-BFF של אלון ליבנה? קים קרדשיאן מפרגנת באינסטוש/צילום מסך, אינסטגרם

מה שטוב לליידי גאגא וביונסה, בטח לא יכול להיות רע עבור קים קרדשיאן. כוכבת הטראש מספר 1 מצטרפת לרשימת הלקוחות הזוהרת עליה עמל אלון ליבנה, בה חברות מלבד שתי דיוות הפופ גם הראפרית איגי אזליה, הבסטי פריס הילטון וכוכבות החלק השלישי והעתידי בסדרת סרטי "משחקי הרעב". קרדשיאן שיתפה בחשבון האינסטוש הפרטי שלה שתי תמונות מתוך קמפיין לחברת משקאות האנרגיה האמריקאית "הייפ", וההייפ אכן מוצדק. לא בזכות המשקאות כמובן, אלא בזכות בגד הגוף המרהיב מבית היוצר של ליבנה, שגרף עד כה כמיליון לייקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הוידאו: לארה סטון מככבת בחדש של הבלאק קיז

הבלאק קיז משחררים קליפ חדש, שממשיך לחזק את ההייפ שמצד אחד הפך את הלהקה לאחת המאוסות בתעשיית המוזיקה, אך מאידך סימן אותה כאחת הפופולאריות בפלייליסט של תעשיית האופנה. בקליפ החדש והאופנתי לשיר "Weight of Love", מככבת הסופרמודל הדוהרת לארה סטון על תקן מנהיגה של להקת בנות יפיפיות שמהלכות טופלס בחצאיות לבנות ומתנפנפות. רק לאחרונה גרמה הדוגמנית ההולנדית לקייט מוס להרעיף עליה מחמאות נוסח: "אני מעריצה את לארה סטון בגלל הציצים והשיניים שלה", וזה עוד לפני שהיא צפתה בקליפ.

הטרנד: בטן כבולה בשרשרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבלים בגרסה העכשווית של אתר האופנה אסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד שהתרגלנו לקאמבק של הבטן החשופה, מבקשים מאיתנו להתרגל לקונספט חדש-ישן: שרשראות בטן. הטרנד שהיה אהוב במיוחד על אושיות לקויות אופנתית נוסח כריסטינה אגילרה, ג'נט ג'קסון וטארה ריד בתחילת המילניום - מאיים להציף המוני צמיגים אנושיים ברחבי העולם. לשובו של הטרנד המאיים אחראית חברה אמריקאית בשם Malory Band, אשר רקחה סוג חדש ומקריפ של דיאטה המבוססת על פוש מוטיבציוני בדמותה של גומיית בטן אופנתית שבעיקר יוצרת רגשות אשם לפני ואחרי כל מפגש אקראי עם מזון. במקביל החלו לצוץ שלל אקססוריז בטניים ברחבי הרשת, אפילו באתרי אופנה מובילים נוסח אסוס, איביי ועליבאבא. ראו הוזהרתן.

הנערה: FKA twigs מסנוורת את התעשייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החומרים מהם עשויות איט-גירלז. FKA twigs בהפקת אופנה למגזין DAZED AND CONFUSED/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכירו את הבחורה הכי לוהטת בתעשיית המוזיקה נכון לכתיבת שורות אלו - טאליה דברט ברנט, או במילים אחרות FKA twigs. הזמרת/יוצרת/רקדנית הלונדונית משחררת בימים אלה אלבום בכורה שקורץ בדיוק מהחומרים שמהם עשויים הפסקולים של תעשיית האופנה - קול חלומי, ביטים מסחררים ולוק שאי אפשר להתעלם ממנו. מגזין DAZED AND CONFUSED הבועט כבר הספיק לסמן את FKA twigs כמרענן הרשמי של הקיץ, להפיק לה קליפ עמוס בסטייל במקסיקו, להקדיש לה את שער גיליון אוגוסט, ולצלם אותה בהפקת אופנה מחוספסת בשחור-לבן. בקיצור, החומרים מהם עשויות איט-גירלז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully