וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוגה בהודו: "לא מעכלים שהיא איננה"

אריאל נוי

3.8.2011 / 16:58

עינת תבורי למדה בתיכון בינלאומי בהודו ואחרי שירותה הצבאי החלה ללמוד רפואה בהונגריה. את חופשת הסמסטר ניצלה כדי לשוב לטייל בהודו, שם נהרגה כשנפלה לתהום. "הייתה מלאת חיים"

מאות חברים ובני משפחה הגיעו היום (רביעי) לבית משפחתה של עינת תבורי, בת 27 מתל אביב, שנהרגה אתמול כשנפלה מצוק בהודו. אחותה של עינת, טל תבורי, סיפרה לוואלה! חדשות כי היא, שני אחיה הנוספים והוריה מתקשים לעכל את האובדן שפקד את משפחתם.

משפחתה סיפרה כי תבורי למדה בתיכון בבית הספר אליאנס ברמת אביב ואת השנתיים האחרונות לתיכון העבירה בבית ספר בינלאומי בהודו, "היא אהבה מאוד לטייל ולקרוא והייתה מלאת חיים". לאחר שסיימה את שירותה הצבאי במשרד הביטחון נסעה ללמוד רפואה בבודפשט שבהונגריה.

כשסיימה את השנה השנייה ללימודיה, החליטה לנצל את חופשת הקיץ כדי לשוב ולטייל בהודו. "עינת אהבה מאוד לגלות דברים והייתה סקרנית והרפתקנית ולכן גם למדה תיכון בחו"ל", סיפרה אחותה. במהלך הטיול נפלה לתהום עומק 70 מטרים בעת שטיילה בעמק פרוואטי במדינה ונהרגה.

"עינת הייתה אחות שדאגה לנו תמיד, במיוחד לאחים", הוסיפה טל, "קשה לי לדבר עליה בעבר, אני לא מאמינה שהיא לא פה לידי. אני עדיין לא מעכלת כנראה שהיא איננה".

עוד בנושא:
טרגדיה בהודו: צעירה ישראלית נפלה לתהום - ונהרגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully