וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הילד שנדרס למוות: "לא מאמינה שהוא הלך"

אריאל נוי

10.7.2011 / 0:56

מתן גולן, בן 10 מנתניה, הוא הילד שנדרס למוות בכביש החוף. "הוא היה ילד מאושר ואהב את החיים", סיפרה אמו בכאב. הילדים שחצו את הכביש עם מתן ונמלטו מהמקום ייחקרו במהלך השבוע

בשכונת דורה בנתניה התקשו אמש (שבת) להשלים עם מותו של מתן גולן בן ה-10, שנדרס ביום שישי כשניסה לחצות עם חבריו את כביש החוף. עשרות ליוו את גולן בדרכו האחרונה."אני לא מבינה איך הוא נעלם", אמררה אמו, יפה, לוואלה! חדשות. "הוא לא הודיע לי שהוא הולך לחברים. אני המומה אני לא מאמינה איך הילד שלי הלך".

היא סיפרה עוד כי היא הייתה בבית בזמן התאונה, כשהגיע אדם שאינה מכירה וסיפר לה כי הבחין בבנה חוצה את הכביש ונדרס. "מיד נסעתי לבית חולים לניאדו בעיר. אני לא מאמינה שזה קורה לי. כל הדרך האמנתי ובבית החולים לא נתנו לי להיכנס לראות את מתן. כל הזמן קיוויתי שאולי זה לא נכון ואחר כך שהבנתי שזה הוא. הוא היה מאושר ואהב את החיים. הוא אהב לרכוב על אופניו. זה ילד שהשקענו בו את כל חיינו".

גולן השאיר אחריו אח תאום ושלושה אחים מבוגרים ממנו. אמו סיפרה כי האחים היו גם חברים טובים, ולמדו יחד בבית הספר בארי בעיר.

רב פקד דוד בר-חנין, מפקד התנועה של מרחב שרון, אמר כי "אנו בעיצומה של החקירה". עוד הוא הוסיף כי "הילדים שחצו את הכביש עם מתן נמלטו מהמקום לאחר שלדבריהם הם נבהלו. נחקור אותם בתחילת השבוע. נלקחה גם עדות מנהג הרכב הפוגע".

אתמול נהרג גולן לאחר שנפגע מרכב חולף בעת שחצה את הכביש בסמוך למחלף פולג בכביש החוף. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב השרון שהגיעו לזירת האירוע, העניקו לילד טיפול ראשוני, ובהמשך פינו אותו במצב קשה לבית החולים לניאדו בנתניה, שם הוא מת מפצעיו.

עוד בנושא:
הדיווח על התאונה בה נהרג מתן
2 הרוגים בתאונה בבנימינה; חשד: הנהג לא ציית לאדום
רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות בקיר בנתיבי איילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully