וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנק למוות מחתיכת נקניק שנתקעה בגרונו

רמי שני

30.1.2010 / 20:56

בהתכנסות ידידותית בין חברים בדימונה, נחנק אחד מהם לאחר שבלע חתיכת נקניק גדולה. למרות נסיונות ההחייאה הארוכים, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו

צוות של מגן דוד אדום הוזעק אתמול (שישי) לבית מגורים ברחוב הבאבא סאלי בדימונה: "בואו מהר, יש מישהו שנחנק פה" זעק המטלפן. אנשי הצוות הרפואי מצאו בפתח הבית גבר כבן חמישים, שנמצא במצב של חנק ואי ספיקת חמצן. אנשי צוות מד"א שהגיעו למקום החלו לבצע באיש החייאה, והחדירו לקני הנשימה שלו צינור לפתיחת נתיב אוויר.

"תוך כדי החדרת הצינור, הם נתקלו בגוש גדול ותקוע בגרון", סיפר מנחם בלומנטל, פרמדיק של מד"א בדימונה, שהוזעק למקום, "הם הוציאו משם גוש בשר שהתברר כנקניק עבה שככל הנראה גרם לחנק". למקום האירוע הגיעו מספר צוותים של מגן דוד אדום, בהם פרמדיקים וחובשים. בלומנטל עצמו הוזעק מביתו והגיע זמן קצר לאחר שהצוותים האחרים החלו לבצע באיש טיפולי החייאה. "הצוותים עבדו עליו זמן רב, אבל נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו", אמר בלומנטל.

לאחר קביעת המוות, הגיע למקום צוות משטרתי כדי לבדוק את נסיבות האירוע. מחקירת המשטרה עולה כי קבוצת החברים שהתכנסה במקום הצטיידה בכמות גדולה של וודקה ומשקאות משכרים אחרים, לצד בשרים ונקניקים. עם מות חברם החלו שאר הנאספים להתקוטט ביניהם והשוטרים שהוזעקו למקום התקשו לגבות מהם עדויות מסודרות. בשל כך, החליטו החוקרים ואנשי המשטרה לעצור את המעורבים בקטטה, כדי להבין את המתרחש במקום.

במשטרה לא חושדים שמותו של האיש נגרם כתוצאה מהקטטה או בשל יריבות בינו לבין אחד מחבריו. ההערכה היא שבמהלך הסביאה, דחס הנחנק לפיו חתיכת נקניק גדולה מדי לבליעה, וכך מצא את מותו. חקירת המשטרה בפרשה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully