וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"מ לרגיעה בין ויסמן לחרדים

אופיר בר-זהר

16.6.2008 / 19:27

הבעלים של רשת שפע שוק נפגש עם חלק מחברי ועדת הרבנים, ואף הציע להם מתווה לסגירה הדרגתית של סניפי AM:PM בשבת. בינתיים, הודיעה הרשת על הורדות מחירים של מוצרים פופולריים

דודי ויסמן, בעל השליטה בקבוצת אלון, החל במשא ומתן עם חלק מחברי ועדת הרבנים למען קדושת השבת, שהודיעה על איסור "להתקשר בעסקים" עם ויסמן לפני כשלושה חודשים. בשבוע שעבר נפגש ויסמן במשרדו עם חברי הוועדה, ואף הציע להם מתווה לסגירה הדרגתית של סניפי AM:PM בשבת. בפגישה זו לא נכח יו"ר הוועדה, הרב יצחק גולדקנופף, שמייצג את הזרם הקיצוני של חסידות גור, המתנגדת לכל פשרה עם ויסמן. עם זאת, מאז הפגישה לא התקדם המשא ומתן בין הצדדים.

גם שפע שוק מנסה להתאושש מחרם החרדים: אתמול החליט מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, על הורדות מחירים של מוצרים פופולריים למשך ארבעה ימים. בין המבצעים אפשר למצוא שלוש שקיות חלב שיימכרו ב-10 שקלים במקום ב-16.5 שקל, שלוש חבילות פמפרס ב-150 שקל במקום ב-231 שקל, שלושה תחליבי רחצה כיף ב-25 שקל במקום ב-43.5 שקל והוזלה של שישה מוצרי יסוד נוספים.

בכירים בתחום הקמעונות במגזר החרדי העריכו אתמול כי ברבוע כחול זיהו הזדמנות להגיע לסיום חרם החרדים, משום שלדעתם רבנים של זרמים גדולים מצדדים בפשרה עם ויסמן ומתנגדים למהלך החרם. כך למשל, בעוד עיתון "המודיע" של הזרם החסידי פירסם ידיעה ביום שישי האחרון על חרם הצפוי גם על מי שירכוש את שפע שוק, הרי שהעיתון "יתד נאמן", המשתייך לזרם הליטאי, סירב לפרסם את המידע.

"ויסמן זיהה הזדמנות להגיע להסכמה עם הרבנים, אבל הוא לא מוכן לשבת לפגישה עם מי שמכפיש אותו בעיתונים", אומר הבכיר בתחום הקמעונות במגזר, בהתייחסו לגולדקנופף. לדבריו, "ההחלטה להוריד את המחירים באופן דרמטי היא כדי לבחון את עמדות הציבור, האם הוא ממשיך להחרים את הרשת בעת שרק חסידות גור מונעת הסכם".

הרשת הודיעה על צעד נוסף: הסבה של שבעה סניפי שפע שוק וכן סניף אחד של מגה לרשת מגה בעיר, ביולי-אוגוסט. החנויות שיוסבו ממוקמות באשדוד, ברעננה, בגן יבנה, בחולון, בירושלים, ובשני סניפים בקרית אתא - סניף המגה שיוסב למגה בעיר הוא זה הממוקם בקניון שבעת הכוכבים. בנוסף, צפויים להיפתח ארבעה סניפים חדשים: בכפר יונה, במודיעין, ברמת גן ובגבעת זאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully