וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג המוזיקה הצרפתי מגיע לת"א

מור שני

13.6.2006 / 12:01

המשך הפלישה הפרנסאווית: יום ארוך (הארוך ביותר בשנה) של מוזיקה צרפתית (אבל לא רק) במסגרת עונת הקראסון (והפעם, בלי זיקוקים)

עונת התרבות הצרפתית שנפתחה בקול תרועה רמה במפגן הזיקוקים על חוף הים של תל אביב, המשיכה בשקט יחסי ברחבי העיר, שאומצה על ידי ממשלת צרפת לשנה הקרובה. האפיזודה הבאה: חג המוזיקה, או בפריזאית- פט דה לה מוזיק- שיציע הופעות חיות ברחובות העיר בחינם, ב-21 ביוני, היום הארוך ביותר בשנה.

בין האמנים הצרפתים שישתתפו ניתן למצוא את גיטריסט הפלמנקו קיקו רואיז, רביעיית מוזיקת העולם "אורנג' בלוסום", צמד המוזיקה האלקטרונית בומצ'לו שיארח את ערן צור ולהקת לה משין.

ההרכבים יעלו על חמש במות מרכזיות שימוקמו בגן הפסגה ביפו העתיקה, ברחבת סוזן דלל, ברחבת המשכן לאמנויות הבמה, ברחבת מוזיאון תל אביב וברחבת הסינמטק. כמו כן יתקיימו קונצרטים במרכז עינב לתרבות ובמרכז פליציה בלומנטל.

כמו כן יופיעו בחוצות העיר הרכבים ישראלים, בינם הרכבי דראם נ' בייס ורגאיי בשדרטות רוטשילד, הרכבי ג'אז בנחלת בנימין ולהקות רוק באלנבי.

בגינת שינקין תערך מסיבת היפ הופ עם אמ.סי'ז, בשפך הירקון יופיעו הרכבי סקא, בשדרות ירושלים תתקיים תהלוכת תזמורות ובכיכר דיזנגוף יופיעו הרכבי גוספל וסול.

הרכב "המהפכה", בו חברים אורי בנאי וניר פרידמן יופיע בכיכר ביאליק לצד אמ.סי קרולינה.

משגרירות צרפת בישראל נמסר לוואלה! תרבות כי ב-5 השנים האחרונות הושקעו על ידה למעלה מ-6 מיליון יורו בטיפוח קשרי התרבות בין המדינות. ההקשעה התמקדה בעיקר בקניית מופעים ישראליים להפקות בצרפת ובשיווק התרבות הצרפתית בארץ, אך גם בהשקעה באירועי תרבות בישראל, דוגמת פסטיבל ישראל. מהשגרירות נמסר כי ממשלת צרפת קנתה לפסטיבל מופעי תרבות מצרפת בהשקעה של כ-200 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully