וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק פאטון חוזר: טומהוק יופיעו בישראל

10.3.2013 / 16:00

מייק פאטון ישוב לתל אביב ב-24 ביולי, והפעם הוא יביא איתו את הסופרגרופ שלו שמורכבת מהנגנים מיסטר באנגל, פיית' נו מור, הג'יזס ליזארד ועוד

יח"צ - חד פעמי

מייק פאטון, סולן ההרכב פיית' נו מור ונוסע מתמיד לישראל שיבקר כאן הקיץ זו הפעם השביעית, ינחת הפעם בתל אביב ביחד עם הסופרגרופ שלו טומהוק (Tomahawk), להקה שמורכבת מחברי הלהקות מיסטר באנגל, הלמט, באטלס והג'יזס ליזארד. ההופעה תתקיים ב-24 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב, והיא חלק מסיבוב הופעות ראשון מזה עשור של ההרכב, שאלבומו החדש, "Oddfellows", יצא בחודש ינואר האחרון. על ההופעה של ההרכב לישראל אחראי המפיק שוקי וייס.

"טומהוק לקחה הפסקה כדי לגלות את אמיתות היקום. הם גם גילו כל מיני שקרים על הדרך, ועוד מצאו זמן ליצור תקליט חדש", מסרו חברי הלהקה. "כעת הם חוזרים להציל את הרוקנ'רול – ואז לפרק אותו שוב!".

ההרכב שהקים פאטון בשנת 2000 הספיק להוציא שלושה אלבומים עד 2007. אל פאטון יצטרפו כאמור דווין דניסון (ג'יזס ליזארד), ג'ון סטיינר (הלמט, באטלס) וטרבור דאן (מיסטר באנגל, פאנטומס).

"בכל עונה אנו משתדלים לייצר מנעד רחב של מופעים, כך שלקהל יתאפשר מבחר סגנונות לטעמו האישי", מסר וייס. "אחרי דפש מוד ואלישיה קיז, עכשיו יגיע הרכב הרוק המדהים הזה, אותו רצינו להביא כבר שניםלארץ, טומהוק. המופע יתקיים בתיאטרון נוקיה – לראשונה בגרסת עמידה ב-Pit, בדומה למופעי ארנה שאנו רואים ברחבי העולם כל הזמן. אנחנו מתכוונים להמשיך להציג את מיטב האמנים מהארץ ומהעולם בנוקיה הקיץ. כמו שהבטחנו, אנחנו ממשיכים בבשורות הטובות ונמשיך גם בשבועות הקרובים".

מחירי הכרטיסים להופעה במכירה מוקדמת עומדים על 220-295 שקלים וניתן לרכוש מהם כאן www.eventim.co.il. המצטרפים למועדון "השומע המתמיד" של שוקי וייס יכולים ליהנות במופע זה מהנחה של 50 שקלים שקיבלו עם הצטרפותם למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully