וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי האגדי שוגי אוטיס יופיע בישראל

16.1.2013 / 17:33

אייקון הFאנק והבלוז שזכור בין היתר משירו הנפלא "Strawberry Letter 23", יגיע ארצה לראשונה עם להקה מלאה, להופעה שתפתח את סיבוב ההופעות האירופאי של ההרכב שלו

שוגי אוטיס, מהדמויות החשובות והמוערכות בתולדות מוזיקת הFאנק, הבלוז והסול, יפתח סיבוב ההופעות האירופאי שלו בישראל. עבור אוטיס יהיה זה ביקור ראשון בארץ, והוא צפוי להגיע עם הרכב המונה שבעה נגנים להופעה יחידה שתתקיים ב-1 במאי במועדון הבארבי בתל אביב. הבאתו של אוטיס ארצה היא עוד הישג של ערן אריאלי, האיש מאחורי חברת ההפקות נרנג'ה שכבר הנחיתה פה בעבר רבים וטובים, ביניהם מולאטו אסטטקה, קלקסיקו, ג'ואנה ניוסום, בריאן ג'ונסטון מסקר ועוד.

סיבוב ההופעות האירופאי של אוטיס מקדם את ההוצאה המחודשת של האלבום "Inspiration Information", שתכלול 4 קטעים שלא נכללו באלבום המקורי, וכן אלבום חדש-ישן שנגנז בשנות ה-70 ויראה אור לראשונה באפריל.

הקריירה המוזיקלית של אוטיס החלה כשהיה בן 13 בלבד. עוד כשהיה נער נחשב לנגן גיטרה מופלא ותוך זמן קצר שלט גם בתופים, וויברפון, בס, קלידים ועוד. בגיל 16 הוציא אוטיס את אלבום הבכורה שלו, “Al Kooper Introducing Shuggie Otis”, אשר יחד עם אלבומו השני שיצא שנה לאחר מכן, “Here Comes Shuggie Otis”, הפך לפריט אספנים ברחבי העולם.

ההקלטות נשענו על יכולת הנגינה הווירטואוזית שלו על גיטרה, המשלבת בלוז חשמלי עם Fאנק, R&B והשפעות של ג'אז קלאסי. אלבום המופת שלו, "Inspiration Information" משנת 1974, כלל בין היתר את להיטו הגדול "Strawberry Letter 23", שמנוגן עד היום בתחנות רדיו ברחבי העולם ובישראל. האלבום זכה בשנת 2001 להוצאה מחודשת שאחראי לה לא אחר מאשר דייוויד בירן, סולן להקת טוקינג הדס, והלייבל שלו לואקה בופ. בנוסף, אוטיס היה מהאמנים הנערצים על פרנק זאפה, ועבד איתו על האלבום "Hot rats". בעבר גם קיבל הצעה מהרולינג סטונס להחליף את מיק טיילור בתפקיד הגיטריסט. לאחרונה הקליט עם אמן ההיפ-הופ יאסין ביי – הלא הוא מוס דף - ואף התארח בכמה מהופעותיו.

מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 219 שקלים וניתן לרכוש אותם במכירה מוקדמת כאן.

מתרגשים לקראת ההופעה של שוגי אוטיס? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully